Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: «کیانوش رستمی» با توافق فدراسیون در اردوی اول شرکت نکرد اما احتمال دارد که در اردوی بعدی حضور یابد.

اکبر خورشیدی  اظهار داشت: کیانوش رستمی با فدراسیون به توافق رسید تا در اردوی اول شرکت نکند و خود به تنهایی تمرین می‌کرد اما احتمال دارد که در اردوهای بعدی شرکت کند. ‌

وی با اشاره به اینکه رستمی در هفته اول لیگ برتر وزنه‌برداری حضور می‌یابد، گفت: وی عضو تیم کرمان است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات لیگ شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی وزنه‌برداری ادامه داد: به دلیل آنکه چیزی تا آغاز لیگ وزنه‌برداری باقی نمانده است فعلا وزنه‌برداران را در اختیار باشگاه‌ها گذاشتیم تا وزنه بزنند. شرایط  آنان خوب است و نتیجه رکورد این وزنه‌برداران را در هفته اول لیگ خواهیم دید.

وی درخصوص وضعیت سهراب مرادی یادآور شد: وقفه‌ای به دلیل آسیب دیدگی او ایجاد شد اما وی با انگیزه خوب در اردو حضور یافت و شرایط خوبی دارد منتهی در لیگ برتر شرکت نمی‌کند و با هیچ تیمی قرارداد نبسته است.

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان درخصوص اردوی ادواری ملی‌پوشان گفت: با برنامه ریزی کامل این اردو را شروع کردیم و با توجه به شرایط سخت کرونا و رعایت پروتکل بهداشتی و حفظ قرنطینه ورزشکاران اردوی آنان را ادامه می‌دهیم. تمرینات و شرایط اردو خوب است و به‌دنبال آمادگی ۸۰ درصدی وزنه‌برداران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

وی اضافه کرد: این اردو به صورت ادواری برگزار شد تا به وزنه‌برداران جوان و نوجوان بها بدهیم تا اگر مسابقات برون مرزی اعلام شد غافلگیر نشویم و آنان آمادگی کاملی داشته باشند.

خورشیدی درباره مصدومیت و جراحی الهام حسینی خاطرنشان کرد: حسینی یکی از وزنه‌برداران خوب ماست و شرایط مناسبی داشته اما مدت‌ها بود که از ناحیه زانو احساس ناراحتی می‌کرد و با توجه به پیگیری‌های دکتر باقری نایب رییس فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی پای او تحت عمل جراحی قرار گرفت و تا ۲۰ روز آینده به تمرینات بازمی‌گردد.

وی افزود: حسینی فعلا در سالن وزنه‌برداری و در اردو حضور دارد اما تنها تمرینات سبک انجام می‌دهد و به نرمش و بدن سازی می‌پردازد. هر چند آسیب دیدگی همواره گریبانگیر بیشتر وزنه‌برداران است اما حسینی هم به زودی بازمی‌گردد و با توجه به اینکه کیهانی عمل را انجام داده است در آینده نزدیک شاهد بهبود او خواهیم بود.

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: شرایط اردو تاکنون مساعد  و تمرینات خوب بود و وضعیت وزنه‌برداران راضی کننده است. امیدواری در بخش زنان وجود دارد و خبرهای خوبی را در آینده در این عرصه خواهیم شنید./ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری وزنه برداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند

قهرمان سابق المپیک گفت: یش بینی مدال المپیک سخت است و پیش از این هم مشاهده شده کسی که شانس مدال بوده به آن نرسیده و در مقابل، کسی که گفته شده شانس مدال ندارد با دست پر برگشته است. بنابراین همه رشته‌ها که سهمیه المپیک گرفته‌اند باید مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین رضازاده درباره حضور وزنه‌برداری با دو سهمیه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: رضا دهدار در حرکت یک‌ضرب جام جهانی تایلند عالی کار کرد و با توجه به اینکه وزنه‌بردار دوضرب زنی است، فکر می‌کردیم سهمیه را بگیرد، اما حیف شد. در حال حاضر نفر یازدهم رنکینگ المپیک است و امیدواریم بتواند جایگزین شود هر چند که سخت است. در حال حاضر دو سهمیه در دسته ۸۹ کیلوگرم و فوق سنگین داریم.

پیش‌بینی مدال المپیک سخت است

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود وزنه‌برداری شانس زیادی برای گرفتن مدال المپیک ندارد و فکر نمی‌کند این صحبت‌ها ممکن است در روحیه دو وزنه‌بردار ایران تاثیر بگذارد؟ افزود: پیش بینی مدال المپیک سخت است و پیش از این هم مشاهده شده کسی که شانس مدال بوده به آن نرسیده و در مقابل، کسی که گفته شده شانس مدال ندارد با دست پر برگشته است. بنابراین همه رشته‌ها که سهمیه المپیک گرفته‌اند باید مورد حمایت قرار گیرند.

رضازاده تصریح کرد: در المپیک مدال گرفتن سخت است چون رقابت میلی‌متری است و همه کشورها و ورزشکاران آماده می‌آیند و جای برترین‌ها است بنابراین باید همه ورزشکاران حمایت شوند تا بتوانند در المپیک بهترین نتیجه را بگیرند و دل مردم را شاد کنند. در دسته ۸۹ کیلوگرم و فوق سنگین نیز رقابت سخت و نزدیک است. ورزشکاران ما شبانه روزی تمرین می‌کنند تا بتوانند وزنه‌های خوبی بزنند و مدال خوش رنگی بگیرند.

جوادی و داودی المپیکی فکر کنند

قهرمان سابق المپیک در مورد مهمترین نیاز جوادی و داودی در فاصله حدود سه ماه باقی‌مانده تا المپیک گفت: باید حمایت شوند و به آنها روحیه داده شود. کادرفنی و خود ورزشکاران باید مراقب باشند که آسیب نبینند و طبق برنامه تمرینی پیش بروند تا علاوه بر حفظ رکوردهای قبلی، ارتقای رکورد هم داشته باشند. المپیک بالاترین رویداد ورزشی جهان است از این رو ورزشکاران ما باید المپیکی فکر کنند و المپیکی تمرین کنند تا بتوانند در پاریس بدرخشند.

چالش ادامه‌دار فدراسیون بخاطر قرارداد اجاره سالن

رضازاده در پاسخ به این پرسش که مهمترین چالش این روزهای فدراسیون وزنه برداری چه چیزی است؟ تاکید کرد: مهمترین مشکل، قرارداد اجاره سالن وزنه برداری است و حساب فدراسیون را بسته‌اند. امیدوارم با کمک دوستان رفع شود. همه آمده‌اند که به وزنه‌برداری کمک کنند، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی نیز همه تلاششان را می‌کنند. امیدوارم چند اسپانسر خوب از وزنه‌برداری حمایت کنند چون بعد از کشتی پرافتخارترین رشته است.

طلای پاریس برای تالاخادزه است؟

او در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند طلای فوق سنگین المپیک پاریس باز هم به وزنه بردار مطرح گرجستان برسد یا خیر؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم آخرین سال مسابقات تالاخادزه باشد چون سن او بالا رفته است. نمی‌توان پیش‌بینی نتیجه داشت. تالاخادزه روی کاغذ رکورد یک ضرب خوبی دارد با این حال حریفانی دارد که به او نزدیک شده‌اند. مردم عزیز دعا کنند کاروان ایران در المپیک پاریس موفق باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 750590

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال