Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اکبر مختاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پس از بررسی موضوع متوجه شدندکه خودرو فاقد شماره بدنه است و آن را به ظن قاچاق توقیف و گزارش را به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه پرونده پس از بررسی در شعبه و احراز تخلف به موجب حکم قطعی در شعبه تجدید نظر ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی متهم محکوم شد و ادامه داد: همچنین پرونده ۹۶ دستگاه ماینر قاچاق که به همت ماموران نیروی انتظامی استان  از ۲ نفر کشف شد به شعبه ویژه قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان ابرکوه ارسال شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری با اشاره به اینکه پرونده پس از بررسی در شعبه و احراز تخلف به موجب حکم قطعی در شعبه تجدید نظر ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی محکوم شد، بیان کرد: متهمان به دلیل مباشرت در قاچاق کالای گمرکی و عرضه و فروش دستگاه های مستعمل استخراج ارز دیجیتال ماینر و نداشتن هیچ گونه مجوزی  به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند .

این مسوول همچنین به حمل ۳۲ هزار لیتر نفت گاز قاچاق از سوی  فردی خبر داد و گفت: متهم به دلیل مباشرت در قاچاق فرآورده‌های نفتی و نداشتن مجوز برای فعالیت، قاچاق کالا محرز و مسلم بود که متهم علاوه بر ضبط سوخت به پرداخت پنج میلیارد و ۲۷۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

قاچاق کالا در هر اقتصادی سبب مختل شدن شاخص‌های رقابت، شفافیت، کیفیت، سلامت و بهداشت محصول  و افت اثربخشی سیاست‌گذاری‌ها و فقر کارآمدی مدیریت بازار می‌شود و فرایندی تمام برای اقتصاد سالم است.

یزد موقعیت ویژه‌ای در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز، شمال و غرب کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین از جاده های یزد تردد می‌کند.

برچسب‌ها یزد انتظامی سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتظامی سازمان تعزیرات حکومتی یزد انتظامی سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور ارز تعزیرات حکومتی ویژه قاچاق کالا محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیرامون کشف روغن موتور از یک باب منزل مسکونی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: پرونده قاچاق روغن موتور به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

مظفری با اشاره به بازدید‌های نظارتی و مشترک تعزیرات با سایر دستگاه ها، گفت: در این بازدید‌ها ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی افزود: در طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان نیز روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی زنجان به همراه ضابطان قضایی از ۹۲۹ واحد صنفی بازدید و ۶۸ واحد متخلف را پلمب کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی را در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان