Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر در بازدید از مجتمع اقامتی گل‌محمدی گفت: مجتمع اقامتی، پذیرایی و رفاهی در منطقه نمونه گردشگری قینرجه شهرستان مشگین‌شهر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال که توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده، تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با تکمیل و بهره‌برداری این مجموعه مشکل اقامتی در منطقه نمونه گردشگری قینرجه و شهرستان برطرف می‌شود و شاهد ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران و مسافران ورودی به این منطقه نمونه گردشگری خواهیم بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر افزود: ۱۰ واحد سوئیت مجزا با ظرفیت ۴۰ نفر، سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی و نمازخانه عمومی و ساختمان اداری و فضای تفریحی در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

ایمانی راه‌اندازی مجتمع اقامتی، پذیرایی و رفاهی را از ضروریات منطقه برشمرد و ادامه داد: این مجموعه در چشم‌انداز زیبا و در منظر کوه آیقار و قله کسری در حال احداث است و بهره‌برداری و راه‌اندازی آن رضایت مسافران و گردشگران را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکارچی متخلف محیط زیست بسته حوادث حیات وحش منطقه نمونه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیین رونمایی از «یزد ستاد» سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان برگزار شد.

این سامانه که به صورت ۷ زبانه عرضه شده، قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد و در حال حاضر ۱۲۸ پروژه در آن تعریف شده است.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و تمامی اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری نیاز دارند، را به دست آورند.

کد خبر 6093220

دیگر خبرها

  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام گرفتن از زالو
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام از زالو
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان