Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در کرج نسبت به بازگشایی‌های شتابزده و شیوع مجدد کرونا هشدار داد و گفت: موج شرایط کرونا در کرج هنوز ناپایدار است و فعالیت مشاغل پرخطر کماکان محدود خواهد بود و تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی هستیم.

غفور قاسم پور روز پنجشنبه ۱۳ آذر گفت: بازگشت شهرها از شرایط قرمز به نارنجی به معنای رسیدن به شرایط عادی نیست و برغم کاهش میزان ابتلا هنوز به تثبیت شرایط نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ایسنا، وی افزود: شرایط کرونایی هنوز ناپایدار است و از هفته آینده  قوانین ضدکرونایی شرایط نارنجی را در کرج اجرایی خواهیم کرد.

قاسم پور همچنین نسبت به بازگشایی های شتابزده هشدار داد و گفت: علاوه بر مشاغل ضروری، برخی محدودیت‌ها نیز برای سایر گروه‌های شغلی در شرایط نارنجی برداشته شده است که جزییات آن توسط ستاد ملی اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون استاندار همچنین از تداوم اجرای طرح ممنوعیت شبانه در شهرها خبر داد و افزود: از هفته آینده این طرح استمرار خواهد داشت و شاهد لغو طرح ممنوعیت ترددهای شبانه نخواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی همه باهم علیه کرونا استانداری البرز فرمانداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می‌یابد، ادامه داد: بارش پراکنده باران در برخی ساعت‌ها محتمل است.

وی بیان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های نسبتاً شدیدی پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت، افزود: پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا افزود:‌ با ورود سامانه بارشی به جو استان، دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته دوباره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا