Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@18:43:48 GMT

ایوانکا در فکر آغاز فعالیت سیاسی بعد از ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۰۷۲

صراط: این روزنامه در ادامه گزارش خود آورد، ایوانکا به صورت جدی در فکر توسعه مسیر سیاسی خود از طریق نامزدی برای یک پست سیاسی یا تقویت جایگاهش در میان محافل حزب جمهوری‌خواه است.

به گزارش ایسنا، دختر رئیس‌جمهوری در حال کناره‌گیری آمریکا از پاسخ صریح به سوالی درباره این‌که آیا قصد نامزدی برای ریاست‌جمهوری در آینده را دارد یا نه، طفره می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این روزنامه می‌نویسد، ایوانکا دیدگاه‌های لیبرالی دارد و از این رو بسیاری انتظار داشتند او به صورت بازدارنده بر سیاست‌های پدرش تاثیر خواهد گذاشت. اما طی چهار سال او به عنوان مشاور رئیس‌جمهوری آمریکا پرشور از برنامه "آمریکا را باعظمت کنیم" حمایت کرد.

او همچنین خود را به عنوان یاری رسان قوی حزب جمهوری‌خواه مطرح می‌کند و در گفتگو با شبکه فاکس نیوز این را گفته بود.

طبق گزارش واشنگتن پست به نقل از یک کارمند سابق کاخ سفید، ایوانکا معتقد است اگر بخواهد در سیاست بماند مردم با آغوش باز از او استقبال خواهند کرد. اما باقی ماندن در سیاست یک چیز است و نامزدی برای پست‌های سیاسی یک چیز دیگر.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ایوانکا ترامپ ترامپ دونالد ترامپ کاخ سفید صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت‌ و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، آئین رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، هم‌زمان با نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ و روز ملی شوراها با حضور نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از اعضای شورا حضور داشتند، نمایندگان شهرداران محله برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایمنا، پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برگزار شده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ شهردار محله دختر و پسر در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 748856

دیگر خبرها

  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان