Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:08:45 GMT

آوار روز بارانی اصفهان روی سر مرد ۴۵ ساله

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۱۶۷

آوار روز بارانی اصفهان روی سر مرد ۴۵ ساله

ایسنا/اصفهان ماموران آتش نشانی اصفهان دیروز جسد مرد ۴۵ ساله ای را از زیر آوار یک ساختمان مخروبه و قدیمی بیرون آوردند که بر اثر شدت جرحات وارده فوت شده بود.

از همان ساعات اولیه پیدا شدن این جسد، گمانه زنی های بسیاری مطرح شد و گفته شد این جنازه متعلق به یکی از کارتن خواب های اصفهان بوده که در زمین مخروبه زندگی می کرده، اما به دلیل بارش باران در روز گذشته (چهارشنبه_۱۲ آذرماه) دیوارهای مخروبه روی سر او فرو ریخته و منجر به فوت او شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به ایسنا گفت: ساعت ۱۶ و ۳۴ دقیقه روز گذشته، شهروندان اصفهانی با تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش آوار و محبوس شدن فردی در خیابان امام خمینی(ره) خبر دادند.

وی افزود: بعد از اطلاع از این حادثه ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره ۱۰ به محل حادثه اعزام شدند و عملیات جست جو و خروج فرد از زیر آوار آغاز شد. فرد حادثه دیده پس از خروج از زیر آوار به ماموران اورژانس تحویل داده شد، اما متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده در اثر ریزش آوار فوت کرده بود.

محسن انصاری، مؤسس و مدیر گرمخانه مردمی بی‌خانمان‌های امید اصفهان درباره پیدا شدن این فرد زیر آوار و بی خانمان بودن او به ایسنا گفت: این فرد بی خانمان و کارتن خواب نبوده است. براساس تحقیقاتی که انجام دادیم این فرد و پسرش جزو یک تیم حدود ۱۰ نفره ای بودند که همیشه در ساختمان ها و باغ های متروکه این منطقه هستند، اما در این مخروبه ها زندگی نمی کنند.

وی ادامه داد: این افراد در ساختمان های مخروبه و متروکه هر چیزی که پیدا می کنند از در و پنجره گرفته تا تیرآهن های قدیمی خارج می کنند و بعد با فروش آنها کسب درآمد می کنند.

مدیر گرمخانه مردمی بی‌خانمان‌های امید در خصوص علت وقوع حادثه روز گذشته نیز گفت: روز گذشته پدر بدون پسرش به مخروبه می رود و شروع به خراب کردن بخشی از ساختمان متروکه می کند، درحالی که به خاطر بارندگی دیوار سست شده بوده و متاسفانه دیوار قدیمی روی او می ریزد و خودش زیر آوار می ماند.

تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث آتش نشاني ريزش آوار روز گذشته بی خانمان آتش نشانی زیر آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز

هادی عیدی پور از عملیات خارج کردن کودک ۳ ساله از چاهی به عمق ۷ متر خبر داد و درباره جزییات این عملیات گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر سقوط کودک در چاه، بلافاصله تیم تخصصی (چاه نورد) ایستگاه ۱۲ ساحلی به محل حادثه واقع در بلوار کریمخان زند اعزام شدند.

او با اشاره به این عملیات اظهار کرد: این کودک هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیک ساختمان و معبر عمومی سقوط میکندو به دنبال آن شخص مذکر ۷۰ ساله که جهت نجات کودک اقدام کرده بود درون چاه گرفتار میشود.

این مقام ارشد در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن بیان اینکه آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط و ایجاد کارگاه در دهانه چاه اقدام به فرود داخل چاه نمودند.

او افزود: تیم آتش نشان پس از یک عملیات سریع هر دوشخص را به صورت فیکس شده و با سلامت کامل به بیرون از چاه منتقل و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود