Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، باشگاه سایپا اعتراض خود را به طور رسمی نسبت به انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا و نورافشانی در حین دیدار رسمی این تیم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر بیستم اعلام کرد.

باشگاه سایپا در نامه‌ای رسمی به اتفاقات عجیب و غیرحرفه ای رخ داده در ورزشگاه نقش جهان در حین مسابقه، معترض و خواستار رسیدگی و احقاق حق این باشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از نامه آمده است؛ صداهای وحشتناک و دلهره آور ناشی از انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا، باعث سردرگمی و غافلگیری بازیکنان تیم سایپا شد و در همین لحظات بازیکنان تیم سپاهان از این اقدام غیر قانونی باشگاه خود و از شُک غیر منتظره‌ای که به تیم میهمان وارد شده بود، استفاده و توپ را وارد دروازه کردند.

رسیدگی به اهمال داور و برخورد قانونی با تخلف آشکار کادر اجرایی مسابقه موضوعاتی است که در اعتراض رسمی باشگاه سایپا به آن تاکید شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سایپا سپاهان انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیسی وارد سریلانکا شد
  • رئیس جمهور وارد سریلانکا شد
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!