Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@13:42:09 GMT

طرز تهیه تاسی لیمویی خوشمزه

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۴۷۴

طرز تهیه تاسی لیمویی خوشمزه

مواد لازم کره آب کرده    ۲ قاشق غذا خوری آب لیمو ترش    ۱/۲ پیمانه نشاسته ذرت    ۱ قاشق غذا خوری آب سرد   ۱/۴ پیمانه تخم مرغ (زرده)   ۴ عدد کره سفت    ۱/۲ پیمانه رنده پوست لیمو ترش   ۴ قاشق چای خوری شکر   ۱ پیمانه آرد کامل   ۱/۱/۴ پیمانه طرز تهیه برای تهیه خمیر مافین، آرد، ۱/۳ پیمانه شکر و دو قاشق چایخوری پوست رنده شده لیموترش را در یک کاسه متوسط با یکدیگر مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره سفت را خرد و به مواد اضافه کنید.   در یک کاسه دیگر، یک عدد زرده تخم‌مرغ هم‌زده و دو قاشق غذاخوری آب سرد را با یکدیگر مخلوط کنید. به تدریج، مخلوط تخم‌مرغ را به مخلوط آرد اضافه کنید.   آنها را هم بزنید تا شکل خمیر به خود بگیرند. سپس خمیر را در دست به شکل توپ فرم دهید. روی خمیر پلاستیک بکشید و به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود.   در یک قابلمه متوسط، ۲/۳ پیمانه شکر و نشاسته ذرت را با یکدیگر مخلوط کنید. دو قاشق چایخوری پوست رنده شده لیموترش، ¼ پیمانه آب و دو قاشق غذاخوری کره به آن اضافه کنید. آنها را روی حرارت ملایم قرار دهید و مرتب هم بزنید تا غلیظ و روی آن حباب ایجاد شود.   به تدریج، به نیمی از مخلوط داغ لیموترش، سه عدد زرده تخم‌مرغ اضافه کنید. دوباره همه مواد را به قابلمه بازگردانید و دو دقیقه دیگر هم بزنید.   اجازه دهید مواد بجوشد و سپس حرارت را کم کنید. دو دقیقه دیگر بپزید و سپس از روی حرارت بردارید. آنها را درون کاسه کوچکی بریزید. روی آنها پلاستیک بکشید و تا زمان پخت نان مافین، در یخچال قرار دهید.   برای تهیه تاسی، فر را با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید. خمیر سرد شده را به ۳۶ قسمت مساوی تقسیم کنید.   خمیرها را کمی نازک کنید و آنها را درون قالب‌های چرب شده مافین قرار دهید. پس از آماده شدن همه کاسه‌ها، آنها را به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه در فر قرار دهید تا طلایی و برشته شوند.   سپس از فر خارج کنید و ۱۰ دقیقه کنار بگذارید تا خنک شوند. از کاستارد لیمویی آماده شده درون کاسه‌های پخته شده بریزید. روی آنها پلاستیک بکشید و به مدت ۱ تا دو ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شوند و کاستارد سفت شود.   منبع: پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سبک زندگی پارسی خبر صبحانه اضافه کنید قرار دهید دو قاشق تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم) طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)

دیگر خبرها

  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • (ویدیو) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ ساده و خوشمزه
  • نحوه درست کردن ماست با 5 کیلو شیر (فیلم)
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • ترفندی برای خوشمزه‌تر شدن خورش بادمجان که هر کسی نمی‌داند
  • نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی