Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@00:22:44 GMT

فریبا: به فکری مثل استراماچونی زمان بدهیم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۴۹۸

فریبا: به فکری مثل استراماچونی زمان بدهیم

پیشکسوت استقلال می گوید باید به این تیم زمان داد تا نتایج مطلوبی به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا درباره تساوی استقلال و پیکان در هفته چهارم لیگ برتر بیان کرد: تیم پیکان یک بازی تدافعی را مقابل استقلال به نمایش گذاشت و کاملا بسته بازی می‌کرد. در این شرایط شما تنها باید به شوتزنی، ارسال‌های بلند و ضربات ایستگاهی روی بیاورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می‌کنم استقلال همه این کارها را کرد ولی در نهایت موفق به گلزنی نشد. استقلال در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول شد و سنگینی تیم هم ناشی از بدنسازی است که به مرور زمان درست می‌شود.


وی افزود: یک تیم برای آماده‌سازی پیش از فصل حدود ۴۰ الی ۴۵ روز زمان نیاز دارد و استقلال فرصت کمی برای آماده سازی داشت. باید به این مهم توجه کرد و به فکری و همکارانش فرصت داد تا بتوانند تفکرات خود را پیاده کنند. نباید سرمایه سوزی کنیم. فکری تا اینجای کار نسبت به خیلی از مربیان پیشین استقلال در نتیجه‌گیری هفته‌های اول، موفق‌تر عمل کرده است.


پیشکسوت استقلال که با سایت باشگاه صحبت کرده، عنوان کرد: استراماچونی وقتی در هفته‌های اول خوب نتیجه نمی‌گرفت چندبار مصاحبه کردم و گفتم نشانه‌های خوبی از تیمش می‌بینم. الان هم درباره استقلال با هدایت فکری همین نظر را دارم و مطمئنم که استقلال با هدایت او روزهای درخشانی پیش روی دارد چون من تغییرات فنی و پیاده شدن افکار فکری را در این تیم می‌بینم.


وی خاطرنشان کرد: سبحان خاقانی را جوانی رونده، پا به توپ و با استعداد دیدم. مطمئنم امثال او در استقلال هستند و کم کم به تیم اضافه می‌شوند.مصدومیت رضاوند و ریگی در بازی با پیکان احتمالا تفکرات کادرفنی استقلال را دچار تغییراتی کرد. نبود دیاباته و اسماعیلی را هم به کمبودها اضافه کنید. مطمئنا استقلال با همه نفراتش بهتر کار خواهد کرد. 


فریبا تصریح کرد: از همه پیشکسوتان، هواداران و فعالان مجازی استقلال می‌خواهم از تیم استقلال حمایت کنند. این تیم با هدایت محمود فکری می‌تواند در انتهای فصل دل هواداران را شاد کند. می‌دانم هواداران به دلیل نتایج سال‌های اخیر توقع قهرمانی و نتایج خوب را دارند که توقع به جایی است ولی این اتفاق تنها با حمایت از فکری و بازیکنان استقلال رقم می‌خورد.

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی) بهتاش فریبا(مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی بهتاش فریبا مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم

مدافع پیشین استقلال گفت: با تلاشی که از بازیکنان و همینطور شور و اشتیاقی که در بین هواداران استقلال وجود داشت، قهرمانی را حس کردم. - اخبار ورزشی -

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی قشنگی بود و هر دو تیم تلاش‌شان را کردند. حساسیت‌ها، بازی را خراب نکرد و هیجان خوبی داشت. بازیکنان استقلال با تمام وجودشان جنگیدند و این مسئله خیلی مهم بود. در سه، چهار هفته گذشته اشاره کردم که بازیکنان به خاطر هواداران تلاش بیشتری داشته باشند و در دیدار با ذوب‌آهن مزدشان را گرفتند. برگشت به بازی و جبران گل خورده شخصیت تیمی و بازیکنان استقلال را نشان داد.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

وی در مورد تأثیرگذاری جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو در استقلال تصریح کرد: در اینکه کیفیت بلانکو و ماشاریپوف خوب است، شکی نیست اما هر بازیکن خارجی که می‌آید باید کیفیت بالایی داشته باشد. این دو بازیکن در تیمی هستند و در جایی بازی می‌کنند که می‌توانند بیشترین گل را بزنند، آنها پشت مهاجم یا مهاجم هستند و به همین خاطر شانس گلزنی زیادی دارند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به 4 هفته پایانی باقی مانده برای شاگردان جواد نکونام یادآور شد: بازیکنان باید تمرکز داشته و دنبال عملکرد خودشان باشند. اینکه دنبال نتایج دیگر تیم‌ها باشند، کار درستی نیست. اگر کارمان را درست انجام دهیم قطعاً برنده خواهیم بود. با تلاشی که بازیکنان داشتند و شور و اشتیاقی که بین هواداران بود، قهرمانی استقلال را حس کردم. زمانی که تیم یک بر صفر عقب بود، قاطع گفتم 2 بر یک می‌بریم. وقتی استقلال گل دوم را زد، اطرافیانم با تعجب نگاهم می‌کردند. قرار بود به استادیوم بروم ولی به خاطر کسالتی که داشتم نتوانستم بروم ولی بازی بعدی حتماً به ورزشگاه می‌روم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلسم مدافع استقلال بالاخره می‌شکند! (عکس)
  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • هلال احمر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای امدادی و پشتیبانی در زمان بحران‌ها است
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • مشخص شدن زمان حضور فخری در ایران
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم