Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@16:21:33 GMT

ساخت بیش از ۶۰ مسکن محرومان توسط بسیج سازندگی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۴۶۲۴

ساخت بیش از ۶۰ مسکن محرومان توسط بسیج سازندگی

رحمیی با اشاره به با اشاره به ساخت بیش از ۶۰ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان دورود، گفت: همچنین تاکنون بیش از ۴۰ واحد مسکومی محرومان این شهرستان مرمت و بازسازی شده است.

« ایوب رحمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، اظهار داشت: به همت بسیج سازندگی و با همکاری گروه های جهادی بسیج سازندگی تاکنون بیش از 60 واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاهای محروم شهرستان دورود احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان دورود، افزود: هچنین بیش از ۴۰ واحد از منازل محرومان در مناطق محروم توسط گروههای جهادی بسیج  تعمییر و مرمت شده اند.

 

راه اندازی 70 کارگاه تولیدی زود بازده در شهرستان دورود


وی با اشاره به طرح حمایت از اشتغال بسیج، افزود: در این راستا آموزش بیش از پنج هزار نفر درقالب اشتغالزایی در سطوح مختلف در شهرستان دورود و مناطق روستایی انجام شده است.


رحمتی اذعان دان: با حمایت بسیج سازندگی بیش از ۷۰ کارگاه تولیدی زود بازده در سطح شهر و روستاهای شهرستان دورود راه اندازی شده است.

 

وی افزود: همچنین به همت بسیج سازندگی و با همراهی گروه های جهادی بسیج سازندگی  بیش از ۲۰ پایگاه مقاومت بسیج  ساخت و یا تعمیر شده است.

 

رحمتی ادامه داد: همچنین طرح تعمیرومرمت مدارس آسیب دیده در سطح شهرستان توسط گروههای جهادی بسیج انجام می شود.

 

تعمیر و مرمت مساجد آسیب توسط گروه های جهادی بسیج

 

وی با اشاره تعمیرومرمت مساجدآسیب دیده در شهرو روستاهای شهرستان دورود، بیان کرد: این مهم توسط گروههای جهادی بسیج سازندگی شهرستان دورود انجام شده اشت.


مسئول بسیج سازندگی شهرستان دورود اظهار کرد: اهدای لوازم خانگی به خانواده های نیازمند در سطح شهرستان و مناطق محروم توسط گروه های جهادی بسیج از دیگر اقدامات بسیج سازندی در راستای محرومیت زدایی، خدمت رسانی و دستگیری از نیازمندان است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمت به مردم بسیج سازندگی محرومیت زدایی گروه های جهادی بسیج شهرستان دورود بسیج سازندگی توسط گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد ارزشمند بسیج سازندگی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردو‌های جهادی برای تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام طرح‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و ده‌ها محور و مؤلفه معنادار دیگر مردم‌یاری از جمله فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی است که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارد.

حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی از برکات الهی است چنان که در قرآن آمده است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

(آن‌ها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند) توبه/ آیه ۲۰

به راستی چه اجری بالاتر از اینکه پروردگار، جهادگران را به مقام برتر نزد خودش وعده داده است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی