Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در پایان جلسه اداری فرمانداری اسلام آباد غرب به خبرنگاران گفت: ساخت بسیاری از واحدهای صنعتی از جمله پتروشیمی چهارم استان در منطقه ویژه اسلام آبادغرب فعال شده است.
او به سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومانی دولت در این پروژه ها اشاره و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال عملیات اصلی ساخت آن آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازوند در ادامه به پروژه فروآلیاژ منگنز اشاره کرد و بیان داشت: ۱۰۰ درصد سرمایه گذاری این پروژه توسط شرکت چینی انجام و تا اسفند ماه بهره برداری می رسد.
پروژه ۳۰ هکتاری گلخانه اسلام آبادغرب دیگر طرحی بود که بازوند به آن پرداخت و گفت: ساخت این پروژه سالها است که بر سر زبانها است تا اینکه ساخت ۱۱ هکتار آن عملی شده و اسکلت آن نصب شده است.
وی افزود: طبق برنامه زمانبدی تا اردیبهشت ماه سال آینده قرار است سه تا چهار هکتار این طرح به بهره برداری برسد.
استاندار کرمانشاه در ادامه به بیمارستان اسلام آبادغرب که در جریان زلزله سال ۹۶ تخریب شده بود اشاره کرد و گفت: در جریان ساخت این پروژه کارهای اضافی نظیر ساخت مکانی برای MRI و سی تی اسکن به مجری طرح تحمیل شده است که باید انجام شود.
بازوند ابراز امیدواری کرد که با حل و فصل مشکلات اداری، مردم اسلام آبادغرب در بهمن ماه شاهد افتتاح بیمارستان باشند.
وی همچنین به سد چناره در حوزه استحفاظی شهرستان اسلام آبادغرب و بخش حمیل اشاره کرد و بیان داشت: ما مخالف انتقال آب از یک حوزه به حوزه دیگر نیستیم اما باید آب روستاهای اطراف از این سد تامین شود.
مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی نیز در این مصاحبه خبری گفت: برای ساخت سد چناره ۸۰۰ هکتار از اراضی ملی و هشت روستا در بخش حمیل زیر آب می رود.
او با اشاره به کمبود آب روستاهای اطراف سد تاکید کرد: یا این پروژه باید متوقف شود یا اینکه سهم آب شهرستان اسلام آبادغرب پرداخت شود.
شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند توسعه ایران جهش تولید اسلام آباد غرب کرمانشاه پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند توسعه ایران جهش تولید اسلام آباد غرب کرمانشاه هوشنگ بازوند توسعه ایران جهش تولید اسلام آباد غرب کرمانشاه اخبار کنکور اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مهم‌ترین مولدسازی تاریخ حوزه مسکن در حال روی دادن است، گفت: ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت است که برای این پروژه‌ها یک ریال متقاضی واریز نکرده و هیچ وام بانکی ندارند. هیچ ریالی در بودجه به این پروژه‌ها تخصیص داده نشده اما تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه‌های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی بیش از ۱۰۰ هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

وی با بیان این‌که هزینه‌های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود، گفت: ۸۰ تا ۹۰ درصد از این هزینه‌ها از افراد گرفته نمی‌شود و آن را به سال‌های آتی انتقال می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: گلوگاه اصلی ما در حال حاضر تأمین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی و بانکی کشور است. سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش با اعلام این‌که در حوزه صنعت شهرها تفاهم نامه ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی امضا شده است از هدف‌گذاری تأمین یک میلیون زمین روستایی خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۶۷۰ هزار قطعه زمین تأمین شده و امیدواریم تا تابستان یک میلیون زمین روستایی را تأمین کنیم.

کد خبر 6097610 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه