Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 28 MB

«دست فرمون» در ادامه رقابت‌های میان شرکت کنندگانش از امشب ۱۳ آذرماه وارد مرحله ششم خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، مرحله ششم مسابقه بزرگ «دست فرمون» با پخش قسمت چهل و نهم از امشب ۱۳ آذرماه ساعت ۲۳ آغاز می شود.

از میان ۴۰۰ شرکت کننده در این رقابت جذاب و نفس گیر، تنها ۱۸ نفر باقی مانده اند که موفق شدند به دور ششم این مسابقه راه پیدا کنند و حالا رقابتی میان ۱۸ شرکت کننده در جریان است که در نهایت از این تعداد فقط ۸ نفر به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تماشای رقابت‌های پر هیجان در مسابقه «دست فرمون»، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ بیننده شبکه نسیم باشید.

فصل دوم مسابقه بزرگ «دست فرمون» با اجرای کامران تفتی، کارگردانی مسعود صنم و تهیه‌کنندگی محمود محمودی این شب ها روی آنتن است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقه بزرگ دست فرمون رقابت دست فرمون شبکه نسیم دست فرمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در الکلاسیکو این کشور و در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند.
 
الهلال که پس از شکست برابر العین و حذف از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اکنون تمام تمرکز خود را روی مسابقات داخلی گذاشته است، به دنبال پیروزی در این مسابقه و صعود به بازی فینال است.

برای این مسابقه، ژسوس باز هم به یاسین بونو اعتماد کرده است. جای خالی این سنگربان مراکشی در بازی رفت برابر العین حس می شد و حالا او یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

در خط دفاعی و همچون همیشه، کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع پر سر و صدای الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. علاوه بر این دو بازیکن، سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه باز هم در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک خارجی خود تکیه کرده است. میلینکوویچ ساویچ صربستانی که یکی از مهره های غیرقابل جانشین تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوس به میدان می‌روند.

ژسوس برای این بازی و به دلیل مصدومیت و غیبت سالم الدوسری، تصمیم گرفته تا از ناصر الدوسری استفاده کند. مالکوم و میشائیل وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، به ترکیب اصلی بازگشته است.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)