Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین نوری همدانی صبح پنجشنبه در دیدار وزیر جهاد کشاورزی با ابراز گلایه از افزایش قیمت‌ها در بازار گفت: امروز گرانی کمر مردم را شکسته و آنان در مشکلات سخت معیشتی هستند.

وی پایین بودن ارزش پول ملی و وجود واسطه‌ها را دو مشکل مهم در بالا بودن قیمت کالاهای اساسی دانست و افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید دست واسطه‌ها را قطع کند تا هم تولیدکننده و هم مصرف کننده سود ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید ادامه داد: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و امروز وظیفه اول مسئولان خدمت به مردم است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: امروز با توجه به افتتاح سفارتخانه رژیم صهیونیستی در بحرین با آن سابقه درخشان تاریخی، روز عزای جهان اسلام است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به سفر نتانیاهو به بحرین و افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در آن کشور، امروز را روز عزای جهان اسلام دانست و با توجه به سابقه بحرین و برخاستن علما بزرگ در آن کشور تاکید کرد: در اسلام مرز جغرافیای ملاک نیست و علما بحرین با جهاد و شهادت باید به مبارزه خود ادامه دهند و سکوت و بی‌تفاوتی جایز نمی‌باشد.

کد خبر 5087071

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مراجع تقلید قم آیت الله حسین نوری همدانی وزارت جهاد کشاورزی دیدار با مراجع تقلید اقتصاد ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر بارش برف ترور دانشمندان هسته ای گرگان شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند