Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:24:38 GMT

عامل انتشار تصاویر خصوصی در بهشهر دستگیر شد 

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۲۵۸

عامل انتشار تصاویر خصوصی در بهشهر دستگیر شد 

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

حسن عنایتی گنجی گفت: در پی شکایات شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی‌ وی در شبکه های اجتماعی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات با انجام یکسری اقدامات فنی و مهندسی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایتی با بیان اینکه متهم ابتدا موضوع را انکار اما به محض مشاهده مستندات پرونده به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد، گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر به شهروندان هشدارداد: فضای مجازی محل امنی برای نگهداری تصاویر خانوادگی نیست و شیادان و فرصت طلبان به دنبال اخاذی از طریق انتشار تصاویر خانوادگی هستند.

وی در خاتمه به شهروندان هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی در میان گذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فضای مجازی انتشار تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد