Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت فرهنگي هنري ستاد فهما کشور گفت: بچه های مسجد باید اصالت و کارکردهای این اماکن امن الهی را به جامعه معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، وبینار معاونت فرهنگی و هنری ستاد فهما کشور امروز (۱۳ آذر) با مدیر و کارکنان ستاد فهما خراسان جنوبی پیرامون تشریح طرح ملی ایران قوی به خصوص رواق فناوری و اطلاعات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این وبینار «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد با تأکید بر اهمیت فضای مجازی، گفت: مقام معظم رهبری فرموده است اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به دومین سال برگزاری رویداد فهما با ارائه طرح ملی ایران قوی، ادامه داد: این طرح در قالب سه شبستان «شبستان فرهنگ»، «شبستان هنر» و «شبستان نوآوری» اجرا می شود و ذیل این شبستان ها ۱۲رواق تعریف شده که در طرح ملی ایران قوی هر یک از آنها توسط استانی معین راهبری می شوند.

 

سعادتی با اشاره به استان های معین و رواق های تحت نظارت آنها، بیان کرد: خراسان جنوبی با توجه به ظرفیت های که دارد به عنوان استان معین رواق فناوری و اطلاعات انتخاب شده است که باید برنامه های  این حوزه را با جدیت پیگیری و دنبال کند.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد در ادامه با بیان اینکه نگاه جهادی راه برون رفت از مشکلات است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس تمام فرماندهی‌ها و کمک رسانی‌ها به جبهه ها از مساجد اتفاق می افتاد امروز نیز با توجه به شرایط کرونایی، بچه های مسجد باید اصالت و کارکردهای مسجد را به جامعه نمایان کنند.

 

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی با وجود محرومیت ها و برخی محدودیت ها یکی از استان‌های پیشرو در کار جهادی است، گفت: تربیت نسل نوجوان و جوان، فتح الفتوح برون رفت مسائل و مشکلات مساجد است که باید مورد توجه قرار گیرد تا از این ظرفیت عظیم به درستی استفاده شود.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد فهما کشور ضمن تشریح طرح ها و برنامه های ستادی در جمع کارکنان ستاد فهما خراسان جنوبی در تسریع و پیگیری برخی امورات قول مساعد داد.

 

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد فهما خراسان جنوبی نیز در این وبینار از همکاران ستاد استانی بابت پیگیری اموراتشان ضمن دورکاری بخاطر محدودیت های کرونایی قدردانی کرد و در ادامه از روند پیشرفت صدور مجوزهای الکترونیکی و سایر امورات محوله همکاران گزارش ارائه داد.

 

وی همچنین در خصوص تسریع و پیگیری برخی از طرح‌ها مانند ثبت نام دانش آموزان در مسابقات قرآنی مدهامتان از طریق نرم افزار شاد پیشنهاداتی را ارائه داد.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور وبینار خراسان جنوبی ستاد فهما هنری ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها