Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@01:44:15 GMT

ماجرای سوغاتی ویژه شهید علی‌محمدی برای شهید فخری‌زاده+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۶۸۴

ماجرای سوغاتی ویژه شهید علی‌محمدی برای شهید فخری‌زاده+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جلسه هفتگی سه‌شنبه‌های هیأت میثاق با شهدا چند هفته‌ای است که به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود اما این هفته به مناسبت شهادت شهید محسن فخری‌زاده، این هیأت جلسه مجازی خود را در منزل شهید هسته‌ای شهید مسعود علی‌محمدی برگزار کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سرلک سخنرانی و سجاد خسروآبادی مرثیه‌خوانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این مراسم همسر شهید علی‌محمدی خاطره‌ای از سوغاتی ویژه شهید علی‌محمدی برای شهید فخری‌زاده نقل کرد.

فیلمی این خاطره‌گویی را اینجا ببینید:

 

 

او در این خصوص گفت: سال ۸۳ که به همراه همسرم به حج واجب رفتیم. مسعود آنجا گفت که به دنبال یک تبسیح ویژه هستم، گفتم که تبسیح ویژه و غیر ویژه ندارد. گفت: نه می‌خواهم آن را برای کسی ببرم که جزء آرزوهایش است که به خانه خدا بیاید اما نمی‌تواند.

همسر شهید تصریح کرد: خیلی گشت و در آخر سفر تسبیح عقیقی خرید. از او سؤال کردم این را برای چه کسی می‌خری؟ گفت: برای حاج محسن می‌خرم، او هیچ‌وقت نمی‌تواند مکه بیاید زیرا به دلیل خطراناک بودن عربستان، به او اجاره داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مسعود علی محمدی شهید محسن فخری زاده علی سرلک علی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «نصرالله جعفرزاده» پدر شهید «جعفر نعمت زاده» اولین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.

شهید جعفر نعمت زاده متولد اول فروردین ۱۳۴۲ بخش اسالم تالش می‌باشد، شهید نعمت زاده جزو نیروهای بسیجی داوطلب بود که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان تالش به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شده است.

کد خبر 6088630

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟