Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@13:25:54 GMT

تمجید وحید هاشمیان از مربی استقلالی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۵۹۳۸

تمجید وحید هاشمیان از مربی استقلالی

وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که با توجه به جدید بودن کادرفنی تیم ملی جوانان، باید به مربیان و بازیکنان این تیم زمان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی جوانان در حالی که در اردوی آماده سازی خود را برای حضور در جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی را سپری می کند، در دیداری دوستانه در برابر سایپا به تساوی بدون گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید هاشمیان مربی تیم ملی بزرگسالان ایران، در حاشیه این دیدار در مورد تیم ملی جوانان و کادرفنی جدید این تیم صحبت هایی را مطرح کرد.

هاشمیان گفت:

بازی برای این است که هر تیم بتواند نقاط و ضعف خودش را بشناسد. با توجه به اینکه کادرفنی جدیدی در تیم ملی جوانان کادرفنی حضور دارند، آقای مهابادی و همکارانشان در حال محک زدن بازیکنان جدید هستند و آینده تیم را می سازند.

او ادامه داد:

امیدوارم تیم ملی جوانان بتواند در آینده بازیهای خیلی خوبی انجام دهد و مقام خوبی را برای کشورمان بدست بیاورد. بازیکنان اکثرا در تیم های مختلفی بازی می کنند و از نظر تمرینی، زمان زیادی نداشته اند. مقداری زمان می برد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی در پایان گفت:

مربی جدید و کادرفنی او برای انتقال تفکرات و خواسته هایشان را به بازیکنان دیکته کنند، مقداری زمان می برد ولی به نظر من دیدار مقابل سایپا یک محک خیلی خوب برای تیم ملی جوانان بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید هاشمیان تیم ملی فوتبال ایران مربی تیم ملی فوتبال ایران وحید هاشمیان تیم ملی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد