Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران مدعی شد که با توجه به حضور تیم نساجی در قائم شهر و همچنین بازی بعدی با سپاهان در اصفهان ترجیح داده‌اند در زمین خود از پرسپولیس پذیرایی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل تیم فوتبال نساجی دلایل رد درخواست باشگاه پرسپولیس برای جا به جایی دیدار رفت و برگشت را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه نساجی مازندران درخواست کرد تا دیدار رفت و برگشت این تیم در لیگ برتر جا به جا شود و در هفته آینده، تیم مازندرانی در تهران میهمان سرخ های پایتخت باشد و در دور برگشت نساجی میزبان باشد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ آذرماه) و ترس از مصدومیت بازیکنان و بازی در چمن مصنوعی این درخواست را به باشگاه نساجی داده بود که این درخواست از سوی باشگاه مازندرانی رد شد.

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر تیم فوتبال نساجی درباره دلیل مخالفت این باشگاه اظهار داشت:

با توجه به اینکه از قبل برنامه‌ریزی لیگ انجام شده، با نظر کمیته فنی ما پس از بازی با نفت مسجد سلیمان برای دیدار با پرسپولیس در قائمشهر ماندیم، ضمن اینکه بعد از این مسابقه نیز باید به اصفهان سفر کنیم و میهمان سپاهان هستیم. به همین دلیل ترجیح دادیم بازی با پرسپولیس طبق برنامه و در قائمشهر برگزار شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس نساجی مازندران لیگ برتر پرسپولیس پرسپولیس تهران پرسپولیس و نساجی لیگ برتر نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند