Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره لایروبی رودخانه‌های اوشان، فشم و میگون گفت: توجه به لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌هایی که وجود دارد جزو اولویت‌هاست.

خبرگزاری میزان-  صبح امروز ۱۳ آذرماه عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از منطقه رودبار قصران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره لایروبی رودخانه‌های اوشان، فشم و میگون اظهار کرد: با توجه به حوادثی که برای کشور، استان ما و این منطقه به شکل خاص محتمل هست، توجه به لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌هایی که وجود دارد جزو اولویت‌ها است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: با تمام مشکلات مالی که شهردای‌های ما دارند، موضوع لایروبی‌ها در اولویت بوده و امروز از روند کار بازدید می‌کنیم.

او ادامه داد: از ظرفیت و امکانات استانی برای تسریع این کار استفاده می‌کنیم.

چراغعلی در پاسخ به این سوال که این اقدام شهرداری اوشان، فشم و میگون چه مقدار می‌تواند از وقوع سیل جلوگیری کند گفت: بسیار در پیشگیری از وقوع سیل تاثیرگذار است و باید ببینیم حجم کاری که انجام شده چه مقدار با روان آبی که محتمل هست، با یکدیگر تناسب دارند.

بیشتر بخوانید: مسیل‌های شمال تهران لایروبی شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: استانداری تهران لایروبی رودخانه ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استانداری تهران لایروبی رودخانه ها سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران لایروبی رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: «در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم