Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@19:46:38 GMT

چه مشاغلی درتهران حق فعالیت دارند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۶۹۱

استاندار تهران تاکید کرد: فعالیت مشاغل گروه های ١ و ٢ در شهرهای وضعیت نارنجی مجاز است. ناطقان: انوشیروان محسنی بندپی در تشریح اعمال محدودیت های کرونایی از روز شنبه و فعالیت پاساژها در تهران گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا لازم الاجرا است و تبصره ای برای استسثناء شدن صنف خاصی ندارد.
وی افزود: هنگامی که شهر تهران به وضعیت نارنجی تغییر کرده یعنی فعالیت گروه ١ و ٢ مجاز است و می توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برابر مصوبه فعالیت پاساژها و مجتمع ها با توجه به اینکه در گروه مشاغل ٢ هستند امکان پذیر است اما همانطور که در این دو هفته همکاری کرده اند باید از این پس نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به گونه ای فعالیت کنند که دوباره به وضعیت قرمز بازنگردیم و شاهد توقف فعالیت آنها نباشیم.
استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه شاخص ستادملی مدیریت کرونا در هر ١٠٠ هزار نفر تعداد بستری ٤ نفر برای شهر زرد، ٦ نفر برای شهر نارنجی و ١٠ نفر برای شهر قرمز است، افزود: به حمدالله با همکاری و مشارکت مردم، کلانشهر تهران و استان تهران به جز پیشوا از وضعیت قرمز خارج شده است لذا فعالیت گروه های ٣ و٤ در این وضعیت ممنوع و گروه ١ و ٢ امکان پذیر است و فعالیت ادارات نیز به صورت ٥٠ درصد خواهد بود.

وی تاکید: وضعیت شهرها به صورت هفتگی بررسی و وضعیت آنها در حالت های زرد، نارنجی و قرمز مشخص خواهد شد، اما محدودیت تردد شبانه مختص شهرهای قرمز بود که مقرر است در جلسه روز شنبه ستاد ملی موضوع بررسی شود و احتمال اینکه این ممنوعیت برای شهرهای نارنجی هم اجرایی شود، زیاد است. منبع: خبر انلاین برچسب ها: مشاغل ، تهران ، حق فعالیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مشاغل تهران حق فعالیت برای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اصغری کارشناس هواشناسی، گفت: امروز بارندگی‌ها در هرمزگان شدید است. در بوشهر احتمال سیل و آب گرفتگی وجود دارد و در کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز صادر شده است.

اصغری تاکید کرد: نگرانی در خصوص بارش‌های سنگین در استان‌های جنوبی و غربی کشور همچنان وجود دارد و احتمال سیلاب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد؛ همچنین عشایر از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی گفت: این شرایط از بعد از ظهر امروز در استان‌های مرکزی و فردا در غرب و شمال‌غرب کشور وجود خواهد داشت و جمعه شدت بارندگی‌ها در تهران بیشتر است.

‌ کد خبر 6094914 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • هشدار نارنجی به کشاورزان/ گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • هوای اصفهان سالم است/ شاخص شاهین‌شهر و زرین‌شهر بر مدار نارنجی
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه