Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  باشگاه پرسپولیس نوشت: دادگاه عالی داوری ورزش (CAS) در تاریخ ۱۲/۹/۱۳۹۹ ضمن ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، ثبت شکایت باشگاه النصر عربستان علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و پرسپولیس در این دادگاه را به اطلاع مسئولان باشگاه رساند.

این دادگاه از خواندگان پرونده مورد اشاره درخواست کرد تا نظرشان را در خصوص برخی از نکات آئین‌ رسیدگی به خصوص رسیدگی به صورت فوری به این پرونده جهت صدور رای تا قبل از تاریخ برگزاری مسابقه فینال، حداکثر طی مدت ۲۴ ساعت اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت و تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی لازم و اخذ نظر از متخصصان امر حقوق ورزشی، با توجه به شکست تیم النصر در مسابقه نیمه نهایی و همچنین نتایج دو مرحله رسیدگی در کمیته انضباطی و کمیته استیناف AFC و بی‌پایه و اساس بودن ادعاهای باشگاه عربستانی علیه پرسپولیس، مخالفت قاطع خود را با این شرایط اعلام داشته و همچنان به شایستگی فنی و حقوقی حضور پرسپولیس در مسابقه فینال تاکید دارد. 

کد خبر 569918 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بایدن بسته لوایح کمک های خارجی را امضا کرد که شامل «قانون حفاظت از شهروندان آمریکایی در مقابل اپلیکیشن های تحت کنترل دشمن خارجی» بود. در واقع لایحه تیک تاک یک روز پس از تصویب در سنا به قانون تبدیل شد.

تیک تاک در بیانیه ای اعلام کرد این قانون را در دادگاه به چالش می کشد که چنین اقدامی ممکن است فروش یا ممنوعیت اپ را به تاخیر بیندازد.

در بخشی از بیانیه آمده است:ممنوعیت تیک تاک غیرقانونی است و این امر را در دادگاه به چالش می کشیم. ما معتقدیم این وقایع و قوانین در واقع واضح هستند و درنهایت ما پیروز خواهیم شد. ما میلیاردها دلار سرمایه گذاری کردیم تا داده های آمریکا و پلتفرم مان را ایمن و عاری از تاثیر و دستکاری خارجی نگه داریم.

این قانون به بایت دنس، مالک تیک تاک حدود یک سال فرصت می دهد تا اپ را به مالکی جدید بفروشد. اگر شرکت نتواند تیک تاک را واگذار کند، در فروشگاه های اپلیکیشن آمریکایی و سرویس های میزبان وب ممنوع می شود.

کد خبر 6088229

دیگر خبرها

  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟/نبویان: به رائفی‌پور ارادت دارم
  • (تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از مجاهدین خلق