Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد از پرداخت تسهیلات به مشتریان بانک ملی تا سقف یک میلیارد ریال از طریق اپلیکیشن ایوا خبر داد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، محمدعلی محمودزاده در نشست هم اندیشی با روسای ادارات امور شعب بانک ملی استان تهران، درباره توسعه بانکداری دیجیتال در این شرکت گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سداد علاوه بر تاکید بر تقویت عملکرد دستگاه‌های پوز، دغدغه‌های اقتصاد و بانکداری دیجیتال را نیز لحاظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سرویس نشان بانک در اپلیکیشن ایوا افزود: «نشان بانک» سرویسی جدید در اپلیکیشن ایوا است و خدماتی را به کاربران ارائه می‌دهد که کاربر احساس می‌کند وارد شعبه واقعی بانک ملی شده‌است.

امضای دیجیتال ایوا، انکارناپذیر است

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ادامه با بیان اینکه «افتتاح حساب» در سرویس نشان بانک، خدمتی متمایز در کل شبکه بانکی کشور است، درباره احراز هویت و امضای دیجیتال در نشان بانکاپلیکیشن ایوااظهارکرد: امضای دیجیتال اپلیکیشن ایوا انکارناپذیر است و همین امر سبب شده تا ویژگی‌های رقابتی ایوا بارزتر باشد.

وی ادامه داد: در سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا پس از احراز هویت و اخذ امضای دیجیتال، امکان افتتاح حساب و درخواست انواع کارت بانکی به‌صورت کارت الکترونیکی و یا فیزیکی پیش بینی شده است. البته امکان صدور کارت اعتباری الکترونیکی از مردادماه سال‌جاری در سرویس نشان اعتباری فعال شده است.

پیشرفت و توسعه بانکداری دیجیتالی در ایوا

محمودزاده با اشاره به پیشرفت و توسعه بانکداری دیجیتالی در اپلیکیشن ایوا تاکید کرد: اکنون بسیاری از عملیات‌های بانکی به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و دیگر همراه داشتن کارت بانکی، الزامی نیست.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات به کاربران از طریق اپلیکیشن ایوا یادآور شد: سخت‌ترین کار در حوزه بانکداری، اعطای تسهیلات است که در اپلیکیشن ایوا اعطای تسهیلات کرونایی به کاربران بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب انجام می‌شود که خدمتی نوین در عرصه بانکداری است.

دریافت تسهیلات میلیاردی با ایوا

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد خاطرنشان کرد: پس از تائید و ابلاغ بانک ملی ایران، یکی دیگر از مزیت‌های اپلیکیشن ایوا اعطای تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال به مشتریان بانک ملی بوده که پس از آن فقط از طریق سرویس نشان بانک ایوا یعنی شعبه دیجیتال بانک ملی ایران قابل دریافت خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: تا رویداد ملی شو، بیش از 20 سرویس در قالب شعبه دیجیتال به اپلیکیشن ایوا اضافه و در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت.

محمودزاده همچنین با اشاره به امکان انتقال وجه از طریق QR کد افزود: بیشتر پرداخت‌ها در سراسر دنیا مستقل از سخت‌افزار انجام می‌شود و دیگر نیازی به همراه داشتن کارت بانکی یا حتی دستگاه کارتخوان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در این راستا و با اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت سداد، کاربران اپلیکیشن ایوا می‌توانند پرداخت‌های خود را از طریق کیف پول یا QR کد انجام دهند که این امکان در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و در حدود 350 هزار پایانه فروش این شرکت، فراهم شده است.

راه‌اندازی سرویس جدید پیشخوان دولت برای راحتی کاربران

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به راه‌اندازی سرویس جدید پیشخوان دولت در اپلیکیشن ایوا گفت: این سرویس کاربران را از حضور در دفاتر پیشخوان دولت بی‌نیاز می‌کند و بزودی نسخه اولیه سرویس جدید پیشخوان دولت تحت نام «پیشخوان هوشمند» در اپلیکیشن ایوا، در دسترس کاربران ایوا قرار می‌گیرد.

گفتنی است، مدیران امور شعب بانک ملی در تهران نیز در این نشست درباره چالش‌ها، فرصت‌ها، نارسایی‌ها و نحوه تعامل و همکاری‌ها بحث و تبادل‌نظر کردند و در پایان بر همکاری همه‌جانبه شعب بانک ملی برای ارائه خدمات به‌صورت مجازی بیشتر به مشتریان تاکید شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد بانکداری دیجیتال اپلیکیشن ایوا سرویس نشان بانک امضای دیجیتال اعطای تسهیلات پیشخوان دولت بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۸ میلیاردی قاچاقچی سوخت در فامنین

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت بیش از هشت میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان فامنین خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین، پرونده قاچاق ۱۲ هزار لیتر نفت گاز به ارزش دو میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال را بررسی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت پنج میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته یونسی همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت دو میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت هشت میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون تانکردار، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی لاستیک خودرو در پیرانشهر
  • پرداخت ۴۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در خراسان جنوبی
  • محکومیت هشت میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریالی قاچاق سوخت در فامنین
  • محکومیت قاچاقچی هزار حلقه لاستیک خودرو در پیرانشهر
  • اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود
  • اولین شعبه صرافی در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود
  • محکومیت بیش از ۸ میلیاردی قاچاقچی سوخت در فامنین
  • مشتریان مخابرات، سرویس‌ های باند پهن را آنلاین از سامانه مخابرات‌­­ من ثبت‌ نام کنند
  • هشدار بانک های کشور: همراه بانک‌ها را فقط از سایت رسمی یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری داخلی دانلود کنید
  • همراه بانک‌ها را فقط از سایت رسمی یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری داخلی دانلود کنید