Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@06:52:02 GMT

بیانیه جدید پرسپولیس؛ما فینالیست آسیا هستیم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۹۲۹

بیانیه جدید پرسپولیس؛ما فینالیست آسیا هستیم

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه النصر عربستان در دیوان داوری ورزش بیانیه داد.

قدس آنلاین: دادگاه عالی داوری ورزش (CAS) در تاریخ 12 / 9 / 1399 ضمن ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، ثبت شکایت باشگاه النصر عربستان علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و پرسپولیس در این دادگاه را به اطلاع مسئولان باشگاه رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دادگاه از خواندگان پرونده مورد اشاره درخواست کرد تا نظرشان را در خصوص برخی از نکات آئین‌رسیدگی به خصوص رسیدگی به صورت فوری به این پرونده جهت صدور رای تا قبل از تاریخ برگزاری مسابقه فینال، حداکثر طی مدت 24 ساعت اعلام کنند.

مدیریت و تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی لازم و اخذ نظر از متخصصان امر حقوق ورزشی، با توجه به شکست تیم النصر در مسابقه نیمه نهایی و همچنین نتایج دو مرحله رسیدگی در کمیته انضباطی و کمیته استیناف AFC و بی‌پایه و اساس بودن ادعاهای باشگاه عربستانی علیه پرسپولیس، مخالفت قاطع خود را با این شرایط اعلام داشته و همچنان به شایستگی فنی و حقوقی حضور پرسپولیس در مسابقه فینال تاکید دارد.

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس قهرمانی آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدا بنده لو: پرسپولیس با کلاس بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، محمد خدابنده‌لو، ستاره تیم پرسپولیس در خصوص بازی با پیکان گفت: خداراشکر سال را با یک پیروزی خوب تمام کردیم و حالا تمام تمرکز را روی بعد عید و بازیهای لیگ و جام حذفی بگذاریم.

او در مورد جا افتادن در پرسپولیس عنوان کرد: سخت است اما بزرگترهای تیم به من کمک کردند و شرایط را برایم مهیا کردند و واقعا الان فهمیدم پرسپولیس تیمی بزرگ است. ما را سریع وفق می‌دهند و این پنج بازی خوب است.

خدا بنده لو در مورد اندیشه تهاجمی اوسمار اظهار داشت: صددرصد نیاز به زمان دارد و در این پنج بازی سعی کردم چیزهایی که می خواستم را ارائه دهم. پرسپولیس با کلاس بازی می کند و امدیوارم در ادامه راه این کار را ادامه دهم.

هافبک پرسپولیس در باره رقابت با استقلال گفت: طبیعت لیگ است. امیدوارم همه بازیها را ببریم و هرچیزی خیر است پیش بیاید.

وی در خصوص تصویری در فضای مجازی که سر داور داد می‌زند، عنوان کرد: اشتباه دیدید یا شاید هم خطایی بوده. خودم اصلا یادم نیست.

دیگر خبرها

  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره)
  • سیاوش یزدانی به جرم تحریک الهلالی‌ها نقره‌داغ شد!
  • جریمه مالی سیاوش یزدانی برای تحریک الهلالی‌ها
  • توضیحات معاون استاندار تهران در خصوص وضعیت شورای شهر نسیم شهر
  • خدا بنده لو: پرسپولیس با کلاس بازی می کند
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • توضیحات پزشک تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت طیبی
  • راهکار حقوقی آسان برای جلوگیری از تشکیل دعاوی طولانی حقوقی / لزوم استفاده از ماده ۴۵۴ قانون آئین دادرسی مدنی در قراردادها
  • دادگاه پرداخت حق السکوت ترامپ به تعویق افتاد
  • امکان پیگیری آرای دادگاه محاکمه منافقین در مجامع بین‌المللی