Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کادر فنی تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان پس از مشخص شدن شیوه جدید دعوت از بازیکنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی، در اولین اقدام فرزاد هوشیدری از آقایان و اعظم سنایی را از بانوان برای حضور در تیم ملی انتخاب کرد.

کاوه صدقی، رئیس انجمن اسکیت هاکی با اهدای لباس تیم ملی به این ۲ نفر، به طور رسمی آن‌ها را برای حضور در بازی‌های آسیایی که سال ۱۴۰۰ برگزار خواهند شد، دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشیدری کاپیتان و کمک مربی تیم ملی هاکی روی یخ آقایان بوده و سنایی کاپیتان و کمک مربی تیم ملی بانوان است. این ۲ نفر، سرمربی را در امر تمرین دادن به بازیکنان کمک خواهند کرد.

بر اساس شیوه جدید انتخابی برای تیم ملی هاکی روی یخ، هر هفته یک نفر از بازیکنان آقایان و بانوان به تیم ملی دعوت خواهند شد.

بازی‌های آسیایی هاکی روی یخ آقایان به میزبانی سنگاپور و مسابقات بانوان به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید

شیوه جدید دعوت به تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هاکی روی یخ مسابقات آسیایی فدراسیون اسکیت اسکیت هاکی تیم ملی هاکی روی یخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند