Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس بهبهان در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال زنان از گروه (الف) این مسابقات، عصر پنجشنبه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد با هم دیدار کردند که در پایان دو نیمه، تیم اصفهانی موفق شد بر حریف بهبهانی خود غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گروه همچنین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر امروز قرار بود تیم کربنات فیروز آباد با اشتادسازه مشهد دیدار کنند که تیم فیروزآباد در مسابقه حاضر نشد.

با پایان مسابقات گروه الف، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، اشتاد سازه مشهد، پرسپولیس بهبهان و کربنات فیروز آباد به ترتیب در رتبه اول تا چهارم قرار گرفتند.
بیشتر بخوانید دعوت هندبالیست‌های سبزواری به اردوی تیم ملی
لیگ برتر هندبال بانوان در دو گروه برگزار می‌شود که در گروه الف، تیم‌های اشتادسازه مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، پرسپولیس بهبهان، کربنات سدیم فیروز آباد حضور دارند و در گروه ب نیز تیم‌های تاسیسات دریایی، شهید شاملی کازرون، سنگ آهن بافق و ذوب آهن اصفهان قرار دارند.

فردا در آخرین روز این مسابقات از گروه (ب) تیم‌های سنگ آهن بافق با شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان با تاسیسات دریایی با هم دیدار خواهند کرد.

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان ایران که از نهم آذر ماه به میزبانی مشهد آغاز شده است تا ۱۴ آذر ماه ادامه دارد.   انتهای پیام// ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات کشوری لیگ برتر هندبال بانوان پرسپولیس بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان