Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ۱۳ آذر ، «روز بیمه»، مناسبت خوبی است برای طرح اهمیت بیمه در زندگی آحاد مردم و فعالین اقتصادی و تقدیر از تلاشگران این صنعت بزرگ. اینجانب که ۱۵سال، یعنی بیش از ثلث فعالیت بیمه در بعد از انقلاب اسلامی، افتخار مسؤلیت صنعت بیمه کشور را داشتم و از نزدیک درجریان زحمات و تلاشهای مدیران، کارشناسان و سایرفعالین آن بودم، این روز را به همه عزیزان تبریک میگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش سطح شناخت و آگاهی مردم از بیمه و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه ای، بویژه توجه به بیمه های زندگی نقش مهمی در افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد. گسترش بیمه های خصوصی، توسعه شبکه فروش و ارزیابان خسارت، ارتقای توان کارشناسی و علمی فعالین صنعت بیمه و تکیه بر فناوری های نوین، موتور توسعه این صنعت بوده و خواهد بود. امیدوارم ، با فراهم شدن زمینه فعالیت گسترده بین المللی صنعت بیمه کشورمان، شاهد توسعه بیشترآن، خصوصا در بخش بیمه اتکایی باشیم.

پربیننده ترین سقف انتقال وجه کارت به کارت افزایش یافت اسکناس جدید ۱۰هزار تومانی +عکس جزییات پرداخت وام قرض الحسنه یک میلیونی/ بانک‌ها با نصف کارکنان فعالیت دارند خرید بدون کارت از سال آینده؟ وام قرض الحسنه ودیعه مسکن ۷۰میلیونی به خانوار‌های با ۳فرزند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه عبدالناصر همتی صنعت بیمه بیمه عمر روز بیمه بیمه شدگان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور