Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@15:28:02 GMT

آبگرفتگی معابر و منازل بندر امام (ره) فروکش کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۷۸۶۰

آبگرفتگی معابر و منازل بندر امام (ره) فروکش کرد

گروه استان‌ها- بخشدار بندر امام (ره) گفت: با تلاش و همت نیروهای اجرایی، خدمات و گروه های جهادی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران آب‌گرفتگی تمامی معابر شهر بندرامام (ره) پس از چند روز آبگرفتگی فروکش کرد. - اخبار استانها -

حجت الله خسروی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرامام‌ (ره) اظهار داشت: با تلاش و همت تمامی نیروهای اجرایی، خدمات و پشتیبانی نیروهای جهادی و سپاه پاسداران آب در تمامی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر بندر امام (ره)‌ دفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار بندر امام (ره) افزود: تعدادی کوچه و معابر به صورت اندک که به صورت پس زدگی فاضلاب و بخش کمی آب باقی مانده از بارندگی از طریق تانکرهای مکنده در حال جمع‌آوری است.

وی تصریح کرد: قسمت اعظم شهر ‌(منطقه بلوکیا) در حال شست و شو توسط پرسنل آتش نشانی بندر امام(ره) است و بلافاصله پس از شست و شو معابر ضدعفونی خواهند شد.

تشکیل قرارگاه مردمی امام علی(ع) در بندرامام‌‌خمینی برای دفع آب‌های سطحیشهرهای اهواز و بندر امام خمینی بیشترین تاثیر را از بارندگی‌های خوزستان را دیدند + فیلم‌

خسروی گفت: در چند روز گذشته اکیپ‌هایی که مشغول دفع این آب‌ها بودند که شامل نیروهای سپاه پاسدارن، آب جنوب شرق، هلال احمر، اداره کل بنادر، منطقه ویژه پتروشیمی و پرسنل شهرداری و آبفا بندر امام (ره) هستند.

وی بیان کرد: با هر مدیر، مسئولی که در این قضیه دست داشته است برخورد قانونی و قضائی جدی خواهد شد وظیفه دفع آب‌های سطحی با شهرداری است و وظیفه آب و فاضلاب دفع فاضلاب مردم است.

گفتنی است سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان با نصب چندین پمپ پیشرفته نقش قابل توجه‌ای در فروکش کردن آب بندر امام (ره) داشتند.

‌انتهای پیام/343/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه

دریافت 119 MB کد خبر 6095151

دیگر خبرها

  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • آبگرفتگی معابر در اهواز
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه
  • آبگرفتگی معابر در بوشهر
  • آبگرفتگی معابر شهر خورموج
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر