Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مراسم که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مرثیه‌خوانی پرداخت .

این مراسم معنوی به صورت زنده و تصویری از صفحه اینستاگرام محله و وبگاه برای مردم مومن و ولایتمدار پخش شد و مورد استقبال و استفاده گسترده مردم قرار گرفت .  

همچنین مشابه این مراسم چند روز گذشته با همت برخی نهادهای فرهنگی و تشکل‌های دینی و هیات‌های مذهبی در یزد و برخی شهرستان‌های استان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذرماه جاری با کمین در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودرو

حامل فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودرو حامل وی منفجر شد و فخری‌زاده در اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز( پنجشنبه) اعلام کرد که تاکنون یک میلیون و سه هزار بیمار قطعی مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده اند که با فوت ۳۵۸ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار افراد متوفی قطعی این بیماری در ایران به ۴۹ هزار و ۳۴۸ نفر رسید.

سیما سادات لاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۱۳ آذر ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید شناسایی شدند که از این تعداد هزار و ۹۲۱ نفر نیاز به بستری در بیمارستان داشتند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۶۹۹ هزار و ۳۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و پنج هزار و ۸۲۴ نفر از افراد تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۶ میلیون و ۲۵۶ هزار آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: در حال حاضر ۶۴ شهرستان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان در شرایط نارنجی و ۱۰۶ شهرستان هم در شرایط زرد قرار دارد، در مناطق  زرد چهار نفر بستری به ازای ۱۰۰ هزار نفر، در شهرستان های نارنجی ۶ نفر بستری به ازای ۱۰۰ هزار نفر و در شهرستان های قرمز نیز ۱۰ نفر بستری به ازای ۱۰۰ هزار نفر در نظر گرفته شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: روند کاهش موارد مرگ کووید ۱۹ نشان دهنده عزم ملی برای شکست این بیماری است که علاوه بر رعایت دقیق پروتکل ها نیازمند همکاری مداوم مردم و دستگاه های اجرایی است.

ویروس کرونا عامل بیماری کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در همه جهان منتشر شد به طوری که سازمان بهداشت جهانی در اسفند ۹۸ (فوریه ۲۰۲۰) بروز پاندمی (همه گیری جهانی) این بیماری را تأیید کرد.

کرونا با دست آلوده یا عطسه و سرفه و حتی قطره های تنفسی از طریق دهان، بینی و چشم به افراد منتقل می‌شود. تنگی نفس، خستگی و بدن درد، اختلال در بویایی و چشایی و مشکلات گوارشی از جمله علایم بیماری کووید ۱۹ است. بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به ویروس دچار بیماری خفیف می‌شوند.

محدودیت‌های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد به مدت دو هفته اجرا می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهدا یزد محسن فخری‌زاده فضای مجازی پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهدا یزد محسن فخری زاده فضای مجازی ویروس کرونا شهدا یزد محسن فخری زاده فضای مجازی اخبار کنکور فخری زاده کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد