Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: روند مناسب سازی ایستگاه راه آهن رشت در راستای ارتقاء خدمات، رفاه حال معلولان عزیز و بهرمندی این قشر از صنعت حمل و نقل ریلی از ابتدای تأسیس آغاز شده و در حال حاضر از وضعیت مناسبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ غلامحسین ولدی ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان، اظهار داشت: برای تسهیل تردد معلولان گرامی از محوطه پارکینگ و همچنین محوطه ورودی ایستگاه راه آهن رشت به سکو و سالن مسافری تعدادی رمپ ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نزدیکی در ورودی ایستگاه رشت فضایی برای پارکینگ ویژه معلولان اختصاص داده شده تا مشکل پارک خودرو این قشر مرتفع گردد. وی بیان کرد: با توجه به توسعه راه آهن در استان گیلان و امکان افزایش قطارهای مسافری در آینده و لزوم استفاده از سکوی خط دوم ایستگاه راه آهن رشت و همچنین تسهیل دسترسی معلولان به سکوی دوم، چهار دستگاه پله برقی و چهار دستگاه آسانسور در این ایستگاه پیش بینی شده که به زودی راه اندازی خواهند شد.   مدیرکل راه آهن شمال ۲ ادامه داد: تجهیزاتی مانند ویلچر، رمپ پرتابل و متحرک و دستگاه بالابر متحرک برای جابه جایی مسافران از سکو به داخل قطار و برعکس در ایستگاه راه آهن رشت تهیه شده است.   وی تصریح کرد: سرویس های بهداشتی ویژه معلولان در ایستگاه های رشت، سراوان، رستم آباد، لوشان و قزوین وجود دارد.   وی گفت: ماموران خدمات ایستگاهی به یاری رساندن مسافران توانخواه در صورت درخواست مسافر، ملزم شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل راه آهن شمال ۲ ایستگاه راه آهن رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کولر را می‌توانید بپوشید!

شرکت سونی به تازگی از ریون پاکت ۵(Reon Pocket ۵) خود رونمایی کرده است که یک دستگاه پوشیدنی است که نوید امکان تنظیم دمای شخصی بدن را مانند یک تهویه مطبوع قابل حمل می‌دهد.

به گزارش ایسنا، این گجت جالب از روش‌های سنتی مانند پنکه‌ها و لباس‌های حجیم فاصله گرفته و راه‌حلی بالقوه راحت‌تر برای مدیریت دمای بدن در محیط‌های مختلف ارائه می‌دهد.

راحتی و سفارشی‌سازی حسگر محور

به نقل از آی‌ای، ریون پاکت ۵ یک فن ساده نیست. این یک ماژول ترمو-الکتریک با مجموعه‌ای از حسگرها برای ایجاد یک محیط کوچک در اطراف هسته مرکزی بدن شما است. این حسگرها دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل می‌کنند تا نیازهای اشخاص برای راحتی را تعیین کنند.

این دستگاه پنج سطح خنک کننده برای روزهای گرم و چهار سطح گرمایش برای هوای خنک‌تر ارائه می‌دهد. برای بهینه‌سازی عملکرد آن، می‌توان آن را با ریون پاکت تگ همسان‌سازی کرد. این یک حسگر کوچک است که دما و رطوبت محیط را تشخیص می‌دهد و داده‌ها را به واحد قرار گرفته در قسمت گردن ارسال می‌کند. این دستگاه به ریون پاکت ۵ اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه گرما یا سرما را احساس کنید، شرایط راحتی شما را به طور فعال تنظیم کند.

برای کسانی که کنترل دستی را ترجیح می‌دهند، یک برنامه اختصاصی برای اندروید و آیفون این امکان را می‌دهد که سطح سرمایش و گرمایش را از طریق بلوتوث تنظیم کنند. عمر باتری آن ۱۷ ساعت با یک بار شارژ است که برای استفاده طولانی مدت ایده آل محسوب می‌شود.

اولین نمایش جهانی یک مفهوم اثبات شده

طرح مفهومی ریون پاکت پیش از این معرفی شده بود. سیستم کنترل آب و هوای پوشیدنی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن در دسترس بوده و نسخه‌های بعدی آن در بازارهای آسیایی موفق عمل کردند و اکنون شاهد یک عرضه جهانی هستیم که بریتانیا اولین بازار خارج از آسیای آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • این کولر را می‌توانید بپوشید!
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • مغز انسان شبیه‌سازی شد
  • مغز انسان به شکلی بی‌نظیر شبیه‌سازی شد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است