Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  در پی تکرار حملات بقایای گروه تروریستی داعش و نقض امنیت مناطق شمالی استان صلاح الدین که آخرین مورد آن حمله به یک روستا در ناحیه «بیجی» بود، سازمان الحشد الشعبی عراق روز پنجشنبه از طرح امنیتی خود برای بستن منافذ رخنه تروریست ها به این مناطق خبر داد.

«ستار حسین» فرمانده هنگ دوم تیپ ۳۱ سازمان الحشد الشعبی عراق درباره طرح یادشده به خبرگزاری «العهد نیوز» گفت: این طرح شامل استقرار بسیار گسترده در مناطق « مکحول، حمرین، الزلایة و جنوب الشرقاط درپی رسیدن نیروهای تقویتی و بستن همه منافذی است که عناصر داعش از آنها برای حمله استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد که تلاش های امنیتی فشرده و هماهنگی مشترک با هوانیروز ارتش تاکنون به انهدام شمار زیادی از مقرها و مخفیگاه های گروه تروریستی داعش در کوهستان مکحول منجر شده است و تعقیب بقایای این گروه برای نابودی نهایی آنها ادامه دارد.

همچنین در جهت نبرد نیروهای مسلح عراق با بقایای گروه تروریستی داعش، یک منبع امنیتی در واحد اطلاعات نظامی پلیس عراق روز پنجشنبه از خنثی سازی ۳۶ بمب در عملیاتی پیشدستانه در شهر «فلوجه» در استان الانبار در غرب عراق خبر داد.

واحد اطلاعات نظامی پلیس عراق در بیانیه جداگانه ای اعلام کرد که یک سرکرده تروریست را امروز  در منطقه «داقوق» در استان کرکوک در شمال این کشور بازداشت کرده است.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی کامل این مناطق از وجود این عناصر تروریست تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مرکزصدا وسیمای سیستان وبلوچستان، طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.
بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

دیگر خبرها

  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است