Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عطاالله اکبریمدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان   اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌های انرژی‌های نو منطقه سیستان ایجاد زون انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره بردن از ظرفیت‌های باد در منطقه هدف‌گذاری شد و پس از تکمیل مطالعات تخصصی با توجه به قدرت باد در میل نادر این منطقه به عنوان مکانی برای ایجاد این زون انرژی تجدیدپذیر در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطاالله اکبری بیان کرد: ایجاد زیر ساخت های مناسب برای بهره وری کارآمد همواره قابل توجه بوده و در این رابطه سازمان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را انجام می دهد.

او  ادامه داد: خاکبرداری ۸۲ هزار متر مکعب،خاکریزی ۴۳ هزار متر مکعب، زیر اساس ۴۲ هزار و ۸۰۰ متر مکعب، ابنیه فنی (پل) ۳۹ دستگاه برای ساخت این راه دسترسی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای این راه ۲۸۰ میلیارد ریال بوده گفت: شرکت پارت سازان هامون کار پیمانکاری این مسیر را انجام داده است.

در ادامه این مراسم خط ۴۰۰ کیلوولت میل نادر شهرستان نیمروز و پست موقت ۶۳/۲۰ این ناحیه با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان استانی افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: ارزش اعتباری این طرح یکهزار و ۲۰ میلیارد ریال است.

علیرضا پرنده مطلق بیان کرد: طول این خط ۵۰ کیلومتر مدار بوده و ظرفیت پست ۳۰ مگاولت آمپر است.

او افزود: افزایش ظرفیت تولیدی برق استان، ایجاد و امکان انتقال توان تولیدی مزارع بادی منطقه میل نادر به شبکه سراسری، امکان صادرات برق تولیدی نیروگاه های بادی به افغانستان و فراهم ساختن زیر ساخت های سرمایه گذاری از جمله مزایای این پروژه است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای انرژی تجدید پ میل نادر سیستان و بلوچستان میل نادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: از ظرفیت شرکت‌های تعاونی برای حل مشکل مسکن کارگران استان استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی صبح امروز در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: برای ساخت مسکن در سیستان و بلوچستان محدودیتی برای تأمین زمین وجود ندارد و تشکل‌های کارگران با استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها می‌توانند مشکل مسکن جامعه هدف خود را حل کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها نباید به کارگران خود بدهکار باشند افزود: بر اساس گزارش‌ها میزان معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان از شش به سه ماه کاهش پیدا کرده است و باید تلاش کرد این میزان هم به صفر برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه به اجرای طرح‌های زیربنایی و توسعه ای در استان اشاره کرد و گفت: توانمند‌سازی‌ نیروی انسانی از ضروریات سیستان و بلوچستان است، چراکه کار با تجهیزات جدید و فنی، نیروی کار ماهر می‌خواهد.

کرمی بیان کرد: کار و تلاش عبادت است و افراد در جایگاه‌های مختلف نباید از کار کردن خسته شوند.

وی افزود: رشته‌های درسی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان