Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای کمیته سیاسی نیروهای خط امام (ره) شهرستان، اظهار داشت: مهمترین نیاز احزاب حضور و مشارکت جوانان مستعد، نخبه و کارآمد در فعالیت های حزبی است، احزاب شهرستان ری باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه احزاب شهرستان ری همواره با وحدت و همدلی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات فعالیت دارند، افزود: افزایش مشارکت مردم همانند انتخابات سال ۹۸ باید یکی از دغدغه های اصلی احزاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی ادامه داد: امروز  با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع ویروس کرونا نقش احزاب و سازمان های مردم نهاد در کنار دولت برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه بسیار موثر است، خوشبختانه احزاب شهرستان ری نیز در همین راستا فعالیت گسترده دارند.

این مسئول مهمترین رویداد کشور در سال ۱۴۰۰ را انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه دانست و اضافه کرد: نقش احزاب در مشارکت بالای سیاسی و برگزاری باشکوه این انتخابات حائز اهمیت است.

توکلی یادآور شد: شهرستان ری با پیشینه ای تاریخی و مذهبی همواره از مردمی فهیم و شریف بهره مند بوده و بزرگان احزاب این شهرستان نیز همیشه در رقابت های سیاسی اخلاق مداری را بعنوان یک اولویت قرار داده اند که امیدواریم همین روند در انتخابات پیش رو نیز رعایت شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: احزاب سیاسی بر اساس ساختار و اصولی مشخص تشکیل می شوند و افراد نیز در چارچوب معین فعالیت های حزبی می کنند که بایستی ضمن داشتن تعهد، به تمامی اصول پایبند بوده و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و جمعیت ها مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و جمعیت ها مشارکت سیاسی شهرستان ری کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و جمعیت ها مشارکت سیاسی اخبار کنکور احزاب شهرستان ری شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در ورامین طی سخنانی گفت: عملکرد نمایندگان فرماندار در انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی عالی بود و باید این عملکرد در مرحله دوم نیز تکرار شود.

وی افزود: عملکرد عالی شما نمایندگان فرماندار باعث شد که به اذعان همه کارشناسان، انتخاباتی بی نقض در اجرا برگزار شود.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اهمیت صیانت از آرا گفت: ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است و باید نمایندگان فرماندار همانند دیگر اجزای ستاد انتخابات از حق الناس که همان آرای مردم باشد حراست و صیانت کنند.

وی افزود: در دور دوم با توجه به قوانین یک نامزد با یک رأی بیشتر وارد مجلس می‌شود و این حساسیت کار را نشان می‌دهد و باید نهایت دقت در برگزاری و شمارش آرا توسط عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار صورت پذیرد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: همکاری لازم عوامل اجرایی و نظارتی همانند دور اول باید در بالاترین سطح در این انتخابات انجام بگیرد.

کد خبر 6098748

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب