Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با عنایت به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارندگی‌های رگباری شدید و همچنین جاری شدن روان آب در طی بازه زمانی بعدازظهر شنبه تا صبح سه شنبه هفته آینده در سطح استان در برخی نقاط قطعا روان آب و آبگرفتگی معابر عمومی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

وقوع بارش رگباری در خراسان جنوبی/ دمای هوا کاهش می‌یابد

او خطاب به فرمانداران شهرستان های خراسان جنوبی افزود: دستور فرمایید ضمن آماده باش کامل نیرو‌های امدادی و عملیاتی شهرستان بویژه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده و تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرستان؛ تدابیر لازم (اطلاع رسانی به مسافرین، روستاییان، کشاورزان، دامداران و عشایر زحمکتش استان و بازدید مسیل‌ها؛ کانال‌ها و نقاط سیل خیز شهری و روستایی) اندیشیده شود.

نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: تا اواخر وقت امشب بارش‌های پراکنده‌ در نواحی شمالی استان قابل پیش بینی است.

او افزود: با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان از اواخر وقت شنبه، سامانه بارشی از روز یکشنبه در خراسان جنوبی فعال خواهد بود.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران بارندگی شدید آبگرفتگی روان آب خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی