Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص تحویل واحد‌های مسکونی ویژه معلولان، بازار نفت، افتتاح پروژه‌های صنعت برق و جزئیات پرداخت وام یک میلیونی در خبرگزاری میزان منتشر شده است. خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص تحویل واحد‌های مسکونی ویژه معلولان، بازار نفت، افتتاح پروژه‌های صنعت برق و جزئیات پرداخت وام یک میلیونی در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحویل ۴ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای ۲ معلول| تکمیل تمام واحد‌ها تا خرداد ۱۴۰۰

مدیر کل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: از ۶ هزار و ۵۰۰ واحد ویژه معلولان ۴ هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است.

تداوم رایزنی اوپک پلاس برای توافق در عرضه نفت

کشور‌های عضو اوپک پلاس برای رسیدن به اجماع در تصمیم‌گیری درباره چگونگی مقابله با ضعف تقاضای نفت در پی موج دوم همه‌گیری ویروس کرونا، در حال نزدیک شدن به توافقی برای عرضه نفت در سال ۲۰۲۱ هستند.

بهره‌برداری از ۲۵ پروژه صنعت برق در کشور|صرفه‌جویی سه میلیارد دلاری با نیروگاه مجازی

وزیر نیرو در مراسم افتتاح ۲۵ پروژه صنعت برق ضمن اشاره به ظرفیت ایجاد شده در نیروگاه‌های حقیقی گفت: با همکاری مردم توانستیم در دو سال گذشته افزایش اوج بار را از ۵.۲ درصد به یک درصد برسانیم.

ایجاد بیش از ۹۰۰ ناحیه و شهرک صتعتی تا پایان برنامه ششم

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم بیش از ۹۰۰ ناحیه و شهرک در سراسر کشور مصوب خواهد شد گفت: مکان یابی و شروع عملیات در برخی از استان‌ها آغاز شده است.

جلوگیری از مسافرت ۱۸۰۰ مبتلا به کرونا با حمل‌و‌نقل عمومی

وزیر راه و شهرسازی از اجرای نظام مدیریت الکترونیک به طور ۱۰۰ درصد از هفته آینده در این وزارتخانه خبر داد و گفت: برای کنترل زنجیره انتقال ویروس از مسافرت حدود ۱۸۰۰ نفر که تست کرونای آن‌ها مثبت بوده، جلوگیری شده است.

پرداخت سه روزه تسهیلات در قالب «کشاورز کارت»

مدیر کل امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در توضیح فرآیند دریافت تسهیلات گفت: بعد از احراز هویت کشاورز، حداکثر تا سه روز منابع در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.

برنامه‌ریزی برای تولید ۶.۵ میلیون بشکه نفت تا سال ۱۴۲۰

وزیر نفت با تاکید بر توسعه پایدار در صنعت نفت گفت: امیدواریم براساس اسناد آماده شده، به ظرفیت تولید ۶.۵ میلیون بشکه نفت تا سال ۱۴۲۰ دست یابیم.

وام یک میلیون تومانی به حساب متقاضیان واریز شد

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با اعلام آمار افراد واجد شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی، از واریز تسهیلات مذکور به حساب ۹۹.۹۶ درصد از افراد معرفی شده تا ساعت ۱۳ امروز (پنج شنبه ۱۳‏ آذر ماه) خبر داد.

دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد موسسات اعتباری توسط بانک مرکزی ابلاغ شد

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای خطاب به شبکه بانکی «دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد موسسات اعتباری» را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ منتشر شد| حمایت دستگاه قضا از بازار سرمایه؛ زمینه‌ساز نگاه مثبت مردم| افزایش قیمت دلار

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران وام یک میلیون ویژه معلولان صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است