Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دینامو زاگرب کرواسی دیشب در هفته پنجم لیگ اروپا با برتری دو بر صفر برابر فاینورد هلند ، به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد . صادق محرمی در این بازی در ترکیب تیمش حضور داشت و دومین بازیکن برتر زمین شد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ اروپا در گروه K، تیم دینامو زاگرب کرواسی که صادق محرمی را مثل سه بازی قبلی خود در این رقابت‌ها جزو نفرات اصلی داشت، از ساعت ۲۱:۲۵ دیشب در استادیوم دِ کویپ روتردام مهمان تیم فاینورد هلند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران محرمی که تا پایان هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا سه امتیاز بیشتر از فاینورد کسب کرده و صدرنشین بودند، سعی داشتند در مسابقه دیشب هم با حفظ این روند صعودشان را قطعی کنند.

تیم دینامو زاگرب که در چهار بازی قبلی در لیگ اروپا دو مساوی و دو پیروزی داشت،  دیشب توانست به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دهد و به برتری ۲ بر صفر مقابل فاینورد هلند برسد تا صعودش را قطعی کند.

یاران محرمی با این برد ۱۱ امتیازی شدند تا یک هفته قبل از پایان مرحله گروهی لیگ اروپا و با توجه به فاصله ۴ امتیازی با ولفسبرگر اتریش رده دومی راهی دور حذفی شوند.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب کرواسی که در پنج مسابقه اخیرشان حضور ثابت داشته، دیشب مقابل فاینورد هلند تا پایان در زمین بود و نمایش درخشانی ارائه کرد تا از نگاه سوفا اسکور به‌عنوان دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شود.

محرمی در دیدار برابر فاینورد ۵۷ لمس توپ، ۲۸ پاس با دقت ۹۳ درصدی، ۳ پاس بلند صحیح، ۱۰ پیروزی در نبردهایی زمینی، ۴ بار گرفتن خطا و یک دریبل موفق داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صادق محرمی اخبار پرسپولیس تیم ملی فوتبال دیناموزاگرب صادق محرمی لیگ برتر لیگ اروپا فاینورد هلند دینامو زاگرب لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ امارات، امروز (جمعه) اتحاد کلبا به مصاف النصر رفت و در شرایطی که ۲ بر صفر از حریف خود جلو بود، در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. اتحاد کلبا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت. نکته مهم این بازی درخشش دوباره مهدی قایدی بود که طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

درخشش ادامه‌دار باشو در امارات

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی در جریان دیدار امروز اتحاد کلبا مقابل النصر در دقیقه ۱۰ گل نخست تیمش را به‌ثمر رساند و یکی از بهترین‌های تیمش بود. او با این گل، به آمار ۹ گل زده در لیگ امارات رسید و با دادن ۵ پاس گل در این فصل، موثرترین بازیکن اتحاد کلبا محسوب می‌شود. او با تاثیر گذاشتن روی ۱۴ تیمش، چهارمین بازی موثر لیگ امارات است و تنها فابیو لیما با ۱۸، عمر خریبین ۱۶ و نیکولاس خیمنز با ۱۵ تاثیر بالاتر از او قرار دارند. نکته مهم این نفرات حضورشان در تیم‌های بالانشین است و قایدی در تیمی چون اتحاد کلبا توانسته این آمار عالی را ثبت کتد.

قایدی در ۷ بازی اخیر اتحاد کلبا ۳ بار گل زده و ۴ پاس گل هم ارسال کرده و در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده او به گوش می‌رسد ولی ستاره ایرانی با این عملکرد می‌تواند آماده یک انتقال جذاب در نقل‌وانتقالات تابستانی باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899926

دیگر خبرها

  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو