Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:49:01 GMT

استعفای معنادار مدیر ارتباطات کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۹۸۱۲

استعفای معنادار مدیر ارتباطات کاخ سفید

 

به گزارش جماران به نقل از واشنگتن پست، «آلیسا فرح» از سمت خود به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید استعفا کرد.

وی با انتشار بیانیه‌ ای ضمن اعلام خبر استعفای خود، اعلام کرد برای به دست آوردن فرصت‌ های دیگر کاخ سفید را ترک می‌ کنم.

فرح 31 ساله، قبل از پیوستن به وزارت دفاع به عنوان سخنگوی مطبوعاتی در سپتامبر گذشته، مسئولیت خود در کاخ سفید را به عنوان سخنگوی مطبوعاتی در زمان معاونت مایک پنس آغاز کرد و در آوریل به عنوان مدیر ارتباطات به کاخ سفید بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین کسی است که در سه نقش در یک دولت حضور داشته و جوانترین سخنگوی مطبوعاتی پنتاگون محسوب می شد.

برخی منابع خبری آمریکا می ‌گویند استعفای فرح که سه سمت را در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ تجربه کرده است، از بازنده بودن رئیس جمهور آمریکا در انتخابات حکایت دارد.

عزیمت فرح در حالی که مدت کمی به پایان کار دولت تراپ باقی مانده، به معنای تصدیق ضمنی است که - علیرغم ادعاهای بی اساس و خطرناک خلاف آن - ترامپ در انتخابات سال 2020 شکست خورد و بسیاری از اعضای تیم او اکنون در فکر شغل آینده خود پس از کاخ سفید هستند.

روز شنبه پس از انتخابات فرح در توئیتر فراخوان اتحاد داد و به همراه سه شکلک پرچم آمریکا نوشت: «موارد بیشتری وجود دارد که به جای اینکه بین ما فاصله و اختلاف بیندازند موجب اتحاد ما می شوند.»

پیشتر منابع نزدیک به دولت آمریکا گفته بودند که برخی از مقامات کاخ سفید  در حال روی گرداندن از ترامپ هستند.

سی ان ان به نقل از منابع نزدیک خود در کاخ سفید گزارش داده بود که برخی مقامات ارشد در داخل کاخ سفید و ستاد انتخاباتی ترامپ برای حفظ پست و مقام خود در دولت آتی به تدریج عقب نشینی خود از ترامپ را آغاز کرده اند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید آمریکا دونالد ترامپ سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است

یک کارشناس برجسته انگلیسی روی کار آمدن مجدد ترامپ در آمریکا را بخصوص خطری برای اروپای شرقی دانسته و از اروپایی‌ها خواست برای استقلال در امنیت و دفاع از خود وارد عمل شوند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بن آنسل، استاد علوم سیاسی در کالج نوفیلد دانشگاه آکسفورد و یکی از کارشناسان برجسته دموکراسی بریتانیا در گفتگویی با روزنامه دی ولت آلمان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به تحولات بین المللی غرب اقتدار خود را از دست داده است گفت: غرب نسبتا قدرت خود را از دست داده است. قبل از سال 1989، حمله به غرب توسط قدرت‌های غیر غربی، امری عادی بود. سپس اتحاد جماهیر شوروی فروپاشید و ایالات متحده آمریکا خود را به عنوان قدرت مسلط تثبیت کرد. در آن زمان، بسیاری معتقد بودند که دموکراسی بالاخره پیروز شده است. اما اینطور نبود. کم کم روسیه و چین همزمان بالا رفتند و اوج گرفتند که این منجر به از دست رفتن نسبی قدرت جهانی در غرب شد، همانطور که امروز مشاهده می کنیم.

وی درباره خطرات روی کار آمدن مجدد ترامپ در آمریکا گفت: من معتقد نیستم ترامپ ساختار به اصطلاح دموکراسی آمریکا را تهدید می کند. او تصمیمی برای دور زدن کنگره یا محدود کردن حق رای نمی گیرد. اما او تهدیدی برای دموکراسی در اروپای شرقی است. او در صورت وقوع جنگ از استونی، لتونی یا لیتوانی دفاع نخواهد کرد. بنابراین کشورهای اروپایی باید وارد عمل شوند. اروپایی‌ها اکنون متوجه شده‌اند که دیگر نمی‌توانند به آمریکایی‌ها برای محافظت ازخود تکیه کنند. اروپای ها باید سال ها پیش، زمانی که ایالات متحده قبلاً در این باره شکایت می کرد، درباره معنای آن بحث می کردند. اما هیچ کس این شکایات را جدی نگرفت.

وی در ادامه همچنین به افزایش محبویت احزاب راست پوپولیستی در آستانه انتخابات اروپا پرداخته گفت: بسیاری از نارضایتی ها و بی اعتمادی در غرب از این واقعیت ناشی می شود که رشد اقتصادی در اکثر کشورها برای دو دهه راکد بوده است. سیاست ما در این شرایط منفی‌تر و توزیع‌کننده‌تر می‌شود. با توجه به این موضوع، خوشحال کردن مردم بسیار دشوار است، زیرا همه معتقدند که زندگی برای آنها سخت تر از والدینشان است.

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشتترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت