Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز مهدوی پنج شنبه شب در گفتگوی خبری اظهارکرد: تداوم محدودیت تردد شبانه در تبریز بسته به مصوبه ستاد کروناست و روز شنبه اعلام می‌شود.

وی از تداوم تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های شهرستان تبریز خبر داد و گفت: حمل و نقل عمومی تبریز تا هفت عصر ادامه خواهد داشت؛ ورود خودروهای غیربومی به تبریز، همچنان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با همت و همکاری مردم توانستیم سرعت شیوع را کنترل کنیم، گفت: وضعیت کنونی بسیار شکننده است و باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشیم.

مهدوی با اشاره به اینکه کلانشهر تبریز به ۱۰ منطقه تقسیم شده است و طرح شهید سلیمانی نیز در محلات اجرا می‌شود، تاکید کرد: مردم باید از دورهمی‌ها و مهمانی‌ها اجتناب کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان ممنوع خواهد بود.

فهرست مشاغل گروه ۳

مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری در گروه‌های شغلی سه قرار دارند.

فهرست مشاغل گروه ۴

همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی در گروه‌های شغلی چهار قرار دارند.

کد خبر 5087321

منبع: مهر

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی بهروز مهدوی فرمانداری تبریز ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج بارش برف شهرکرد گرگان آبگرفتگی معابر گروه های شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت