Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، شامگاه پنجشنبه، ۱۳ آذرماه در دوازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی ائتلاف اوپک پلاس از طریق ویدئوکنفرانس، بر سر افزایش تولید روزانه ۵۰۰ هزار بشکه‌ای برای ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی به اجماع رسیدند و تصمیم گرفتند برای تعیین مقدار تسهیل کاهش تولید (افزایش تولید) در ماه‌های آینده، هر ماه بر اساس شرایط بازارهای جهانی نفت نشست برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، کاهش تولید روزانه تولیدکنندگان عضو ائتلاف اوپک پلاس از رقم ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه در ماه ژانویه ۲۰۲۱ با افزایش روزانه ۵۰۰ هزار بشکه‌ای در ژانویه ۲۰۲۱ به ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز می‌رسد، اعضا همچنین تأکید کردند که این روند تا زمانی که مجموع تسهیل کاهش تولید (افزایش تولید) به روزانه ٢ میلیون بشکه برسد، ادامه خواهد داشت.

در عین حال کشورهایی که تاکنون به تعهد خود پایبندی ضعیفی داشته‌اند تا ماه مارس سال ۲۰۲۱ میلادی برای جبران فرصت خواهند داشت.

کشورهای عضو اوپک و متحدانش در ماه دسامبر امسال همچنان به توافق کاهش تولید روزانه ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه در روز پایبند خواهند بود.

بر این اساس، ایران، ونزوئلا و لیبی نیز همچنان از هرگونه کاهش تولید مستثنا هستند.

کد خبر 5087368

منبع: مهر

کلیدواژه: اوپک سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک پلاس لایحه بودجه ۱۴۰۰ ویروس کرونا قیمت دلار اوپک بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس بانک مرکزی بازار سهام قیمت نفت لایحه بودجه قیمت یورو وزارت صمت اوپک پلاس افزایش تولید کاهش تولید هزار بشکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: مردم این استان از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دمای روزانه با روند افزایشی را خواهند داشت.

بهروز مرادپور امروز اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز و فردا جو منطقه نسبتا آرام است و رشد ابر و افزایش سرعت باد پدیده‌های غالب آسمان هستند.

وی اضافه کرد: در ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه(به ویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب) با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار و بالا بودن شاخص ها علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید در نقاطی رخداد بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دمای روزانه روند افزایشی را خواهند داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی