Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: پرونده شخصی که در سال‌های ۹۰ تا ۹۳ هفتاد هکتار از اراضی بیت‌المال در فاز ۱۱ پردیس را تصرف کرده بود برای صدور حکم نهایی به یکی از شعبات دیوان عالی کشور ارجاع داده شد. - اخبار استانها -

علیرضا آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس اظهار داشت: این فرد با جعل مدارک و نفوذ در ادارت مربوطه اقدام به تصرف اراضی ملی کرده که با ورود دستگاه قضا برای بازگرفتن اراضی بیت‌المال به نفع دولت و حفظ حقوق مردم این پرونده با اهمیت ویژه در اولویت کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با اشاره به تخلف محرز شده در این پرونده بیان داشت: برابر ماده 477 قانون آیین دادرسی در صورت تشخیص رئیس قوه قضائیه، پرونده اصلاح و با صدور رای جدید موانع آن برطرف می‌شود و با خاطیان پرونده برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: اراضی یاد شده برای ساخت مسکن ملی در نظر گرفته شده و در شعبه 11 دیوان عالی کشور پرونده در حال رسیدگی است. 

بخشی از اراضی محدوده سیلک کاشان مورد تعرض سودجویان قرار گرفته است/پیگیری تا رفع تصرف کامل اراضیرفع تصرف 201 هزار مترمربع از اراضی ملی در استان گلستان/45 زمین‌خوار دستگیر شدندضرورت فرهنگ‌سازی برای حفظ انفال و منابع طبیعی گیلان؛ 1044 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد

دادستان پردیس گفت: تاکنون چندین پرونده مشابه چنین تخلفاتی در شهرستان پردیس در حال رصد و بازنگری است که برای رفع تصرف آنها اقدام خواهیم کرد. 

آقاجری با هشدار به زمین خواران در پردیس افزود: هر گونه ارتشاء و فساد در زمین خواری جرم و فرد مرتشی یعنی رشوه گیرنده و راشی رشوه دهنده طبق قانون مجرم محسوب می‌شوند. 

انتهای پیام/ح

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس خاطر نشان کرد: برخی از دلالان و واسطه ها با وعده وعید های دروغین مانند گرفتن مجوزها و پروانه ساخت در کمین هستند؛ مردم گول این افراد را نخورند تا دچار ضرر و زیان مالی غیر قابل جبران نشوند. 

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال