Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق براتی در جریان بازدید سرزده از مراکز اقامتی شامل برخی هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیر‌های مستقر در مرکز استان به جهت بررسی نحوه رعایت دستورالعمل بهداشتی توسط این مراکز به همراه مسئولین دستگاه‌های مرتبط، رعایت دستورالعمل بهداشتی را در این مراکز رضایت بخش اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص مشارکت مراکز اقامتی در امر مساعدت به ستاد مدیریت کرونای استان برای تأمین تخت‌های نقاهتگاهی گفت: با همراهی مدیران واحد‌های اقامتی، بیش از هشت هزار تخت برای گذران دوران نقاهت بیماران در مراکز اقامتی پیش بینی شده که در صورت نیاز با دستور استاندار محترم و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بیماران قرار خواهد گرفت.

او ابراز امیدواری کرد تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط آحاد مردم ولایتمدار استان بویژه مجاورین و زائرین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه السلام همانند موج اول و دوم بیماری نیازی برای استفاده از این ظرفیت فراهم شود.   انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رعایت دستورالعمل های بهداشتی واحد های اقامتی مراکز اقامتی موج سوم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام