Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور شهید محسن فخری‌زاده لحظه‌ای حرکت ما را در جهت پیشرفت صنعت هسته‌ای متوقف نخواهد کرد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، در واکنش به شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند حوزه هسته‌ای کشور اظهار داشت: پیشرفت کشور در حوزه‌های علمی، فناوری، دفاعی و هسته‌ای برای رژیم صهیونیستی و دشمنان ملت بزرگ ایران قابل تحمل نیست و به همین دلیل دست به اقدامات ناجوانمردانه از جمله ترور دانشمندان ما در حوزه‌های هسته‌ای و موشکی می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌شک اقدام دشمنان بدون پاسخ نخواهد ماند و با مسببان و مقصران این حادثه باید برخورد قاطع و جدی شود گفت: دشمنان تصور می‌کنند با ترور دانشمندان هسته‌ای می‌توانند جلوی پیشرفت کشور ما را بگیرند اما جوانان انقلابی این راه را با جدیت ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شهید فخری‌زاده در طول این سال‌ها در عرصه‌های مختلف خدمات زیادی را برای نظام جمهوی اسلامی ایران داشته است عنوان کرد: ترور شهید فخری‌زاده این موضوع را بر همه آشکار ساخت که دشمن جز کینه و عداوت کاری ندارد و به دنبال پایبندی به تعهدات نیست بلکه به دنبال نابودی صنعت هسته‌ای است.

حسینی‌کیا با بیان اینکه برخی از مسئولان باید بدانند که دشمن از دشمنی خود دست بر نداشته است بیان کرد: ایران در تمام مراحل برجام به تعهدات خود پایبند بوده اما کشورهای طرف قرارداد به این تعهدات متعهد نبودند و برای ملت روشن شده که مذاکره با آمریکا معنایی ندارد و امیدواریم برای دولت نیز اثبات شود که مذاکره نتیجه‌ای ندارد.

موسسه علم‌و‌سیاست برلین: اروپا باید موضع آشکاری در قبال ترور غیرقانونی فخری زاده اتخاذ کندیکی از معابر اصلی همدان به نام شهید فخری زاده نامگذاری شودمصاحبه| حسن نافعه: انتقام ترور شهید «فخری زاده» حق ایران است/ سه هدف عمده طراحان این جنایت

وی با اشاره به اینکه با شهادت مسیر هسته‌ای متوقف نمی‌شود عنوان کرد: هر روز این مسیر درخشان روشن و پررونق ادامه خواهد یافت و از یک لاله هزاران لاله می‌روید که مسیر این شهید را ادامه می‌دهند و نخبگان کشور مسیر هسته‌ای را به سر منزل نهایی خواهد رساند و به این موضوع رسیده‌ایم که مذاکره مشکلات کشور را برطرف نمی‌کند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی و در همه این مقاطع، رژیم آمریکا و صهیونیستی دشمن اصلی ملت ایران بوده‌اند و از همه ابزارها و ترفندهای سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی و تبلیغاتی نیز استفاده کرده‌اند اما همواره شکست خورده است.

انتهای پیام/833/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید فخری زاده شهید فخری زاده شهید فخری زاده ترور شهید هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی