Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل عبیات معاونت عمرانی و برنامه ریزی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به بارش‌های شدید و بی سابقه باران در استان طی هفته گذشته، بسیاری از معابر و منازل در شهر‌های اهواز، کارون، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) دچار آبگرفتگی شدند و خسارت زیادی به اهالی مناطق مذکور وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به دستور‌های سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور، ان شاءالله از هفته آینده ارزیابی منازل آسیب دیده و کالا‌های اساسی و خانگی در شهرستان‌های مذکور آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم طی مدت یک هفته برآورد‌ها انجام و تصویب شود و اقدامات لازم برای پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد.

عبیات درخصوص مبلغ پرداختی به خسارت دیدگان از آبگرفتگی‌های بارندگی اخیر اظهار داشت: هنوز برای میزان وام بلاعوض و تسهیلات کم بهره تصمیماتی اتخاذ نشده است، اما به زودی و پس از برآورد خسارت‌ها طی هفته‌های آینده اعلام و ضرر و زیان ناشی از این اتفاق جبران خواهد شد.

بارش شدید باران طی هفته گذشته در استان خوزستان سبب وقوع آبگرفتگی معابر و منازل در شهرستان‌های اهواز، کارون، بندر امام خمینی (ره) و بندر ماهشهر شد و خسارت قابل توجهی به ساکنان این شهر‌ها وارد کرد، نبود سیستم دفع آب‌های سطحی و فرسودگی شبکه فاضلاب مهم‌ترین وقوع آبگرفتگی در معابر بسیاری از مناطق استان است، این در حالی است که آذرماه پارسال نیز چنین اتفاقی رخ داد و مسئولان قول مساعد برای رفع مشکلات و جلوگیری از تکرار آن دادند، اما تاکنون اقدام جدی در این زمینه انجام نشده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت خسارت فاضلاب خوزستان آبگرفتگی منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور هشت گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که در آن پنج گروه نمایشی کانونی و سه گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این نمایش‌های شرکت کننده در ۲ بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» به رقابت می‌پردازند.

محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند.

این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به نشانی امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند