Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:00:09 GMT

درخواست «ماسکی» بایدن از مردم آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۶۵۳

درخواست «ماسکی» بایدن از مردم آمریکا

«جو بایدن» در مصاحبه ای اعلام کرد که برای مهار کرونا در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری خود از مردم آمریکا خواهد خواست تا از ماسک استفاده کنند.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» در مصاحبه با سی ان ان، اظهار داشت که در ۱۰۰ روز نخست حضور خود در کاخ سفید از آمریکایی‌ها می‌خواهد از ماسک استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: از مردم آمریکا می خواهم فقط در ۱۰۰ روز و نه برای همیشه از ماسک استفاده کنند، فکر می‌کنم شاهد کاهش چشمگیری از کرونا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری منتخب آمریکا ادامه داد: در جاهایی که اختیار دارد همچون ساختمان‌های فدرال یا حمل و نقل بین ایالتی با هواپیما و اتوبوس، دستور پایداری مبنی بر پوشیدن ماسک صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید

رئیس اسبق سیا: نتانیاهو فردی فریبکار و بی اخلاق است اولین اظهار نظر بایدن درباره ترور شهید «فخری‌زاده»

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده می‌گوید که استفاده از ماسک می‌تواند از شخصی که ماسک پوشیده و هم از اطرافیانش در برابر انتقال ویروس محافظت کند.

بایدن همچنین گفت که او از دکتر آنتونی فاوچی خواسته است تا هنگامی که دولت وی سال آینده آغاز به کار می‌کند، مشاور ارشد پزشکی و بخشی از تیم وی در پاسخ به کووید -۱۹ باشد.

شمار افراد مبتلا به کرونا در آمریکا تا صبح امروز جمعه به ۱۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۹۶ نفر و شمار قربانیان این ویروس مرگبار در این کشور نیز به ۲۸۲ هزار و ۸۲۹ نفر رسیده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده جو بایدن ویروس کرونا ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا