Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم باقری مربی پرسپولیس در جدیدترین مصاحبه با خبرگزاری «رویترز» درباره شرایط پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 صحبت کرد.

باقری در مصاحبه خود عنوان کرد: پیروزی پرسپولیس  در لیگ قهرمانان آسیا می تواند تاثیری دائمی روی آینده فوتبال در ایران بگذارد. بدون شک قهرمانی در آسیا نکات مثبت زیادی برای ما خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی علاوه بر مزیت مالی می تواند مزیت بزرگ تر داشته باشد. این قهرمانی می تواند پدیده های فوتبال ایران را تشویق کند تا تلاش کنند به سوی حرفه ای شدن گام بردارند.

وی افزود: ما باید در حد توان استعداد های فوتبال ایران را تشویق کنیم تا تلاش کنند و به این آرزو برسند. به همین خاطر با انگشتان دستم این تیم را تعبیر کردم. چون فوتبال در اقصی نقاط ایران شکوفا می شود. با این قهرمانی باشگاه ها از لحاظ داخلی و هم از لحاظ ملی پیشرفت می کنند. می توانیم در آینده مجموعه از بازیکنان و مربیانی داشته باشیم که می توانند آینده تیم ملی ایران را بسازند.

 مربی پرسپولیس ادامه داد: باید روحیه خود را حفظ کنیم و باید با آمادگی کامل وارد زمین شویم و اراده برد داشته باشیم. ما در رقابت های لیگ داخلی باید مقابل رقبای قدرتمندی بازی کنیم. قبل از سفر به قطر تلاش می کنیم تا در لیگ ایران نتایج خوبی را کسب کنیم تا با روحیه بالا در فینال حضور پیدا کنیم.

هافبک سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس عنوان کرد: ما در فصل گذشته به دلیل تغییرات در تیم وضعیت سختی را در داخل کشور و بازی های بین اللملی داشتیم. با حضور مربی جدید و بازیکنان جدید کار سختی پیش رو داشتیم. به همین خاطر رسیدن به فینال آسیا بعد از این همه چالش معنای خاصی برای ما دارد.

باقری در پایان گفت: اگر ما با جام قهرمانی آسیا به خانه برگردیم افتخاری برای ماست. این قهرمانی نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای تمام خانواده فوتبال ایران است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کریم باقری قطر آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا

تیم فوتبال الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک در برابر العین امارات به پیروزی رسید، اما با توجه به شکست چهار بر دو در بازی رفت، در مجموع چهار بر پنج شکست خورد تا شاگردان کرسپو راهی فینال قاره‌کهن شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ تیم فوتبال الهلال عربستان‌سعودی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت و در نهایت با شکست مجموع پنج بر چهار مقابل العین، نماینده امارات گوی سبقت را از کهکشانی‌ها ربود و فینالیست لیگ‌قهرمانان آسیا شد.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دو العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود داشتند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه سه بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد. این برتری تنها هشت‌دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه‌نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود. الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه پنج بر چهار مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ‌قهرمانان آسیا را کسب کند.

امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نیمه‌نهایی منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما اف‌سی ژاپن به مصاف اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید. گفتنی است بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه و پنجم خردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 747442

دیگر خبرها

  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال