Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک مس رفسنجان قول داد که این تیم در پایان بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال، به رتبه‌ای در نیمه بالایی جدول دست خواهد یافت. - اخبار ورزشی -

میثم نقی‌زاده درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل تراکتور تبریز، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در این مسابقه فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم و اگر توپ ما روی ضربه کرنر به جای برخورد به تیر دروازه تبدیل به گل می‌شد، خیلی چیزها عوض می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز دیدار با استقلال، در همه بازی‌ها موقعیت‌های گلزنی فراوانی به دست آوردیم که توپ‌های ما وارد دروازه نشدند. امیدوارم این مشکل حل شود و نتایج خوبی بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه مس رفسنجان با یکی دو پیروزی به بالای جدول می‌رسد، تصریح کرد: ما دیدارهای پشت سر هم داریم و نباید تمرکز خود را از دست بدهیم، اما قول می‌دهم تیم ما قطعاً در نیمه بالای جدول قرار می‌گیرد. بازیکنان ما چندین سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنند و بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم، اما فرصت‌های گلزنی ما از دست می‌رود. تلاش می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم.

هافبک باتجربه مس رفسنجان با تمجید از سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: مطمئن باشید ربیعی فصل آینده جزو بهترین مربیان فوتبال ایران خواهد بود. او شبانه‌روز زحمت می‌کشد و مطمئن باشید در مس رفسنجان نتیجه زحماتش را می‌بیند.

علیزاده: مس رفسنجان در مسیر پیشرفت است

نقی‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای تیم مس رفسنجان برای این مسابقه هم مجبور به اسکان در یکی از هتل‌های شهر کرمان شدند یا خیر، اظهار داشت: برای این مسابقه در رفسنجان بودیم و اعضای هر دو تیم در هتل هیلان ساکن شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد ربیعی تراکتور تبریز فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی تراکتور تبریز فوتبال مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون است. سیتیزن‌ها در همان نیمه اول با پیروزی ۳-۰ سه امتیاز بازی را تا حد زیادی قطعی کردند.

نیمه درخشان ستاره نروژی از همان دقایق ابتدایی آغاز شد. پس از اینکه یوشکو گواردیول با پاس فوق‌العاده از برناردو سیلوا، در محوطه جریمه قصد شوت‌زنی داشت، آیت نوری مانع او شد اما داور این تلاش او را خطا تشخیص داد و برای سیتی پنالتی اعلام کرد. بهترین فرد برای زدن ضربه پنالتی ارلینگ هالند بود. او پشت توپ قرار گرفت و با فریب دروازه‌بان و زدن ضربه‌اش به سمت چپ بازی را ۱-۰ کرد.

برتری یک‌گله سیتی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۵ یکی از بهترین گل‌های این هفته به ثمر رسید. پس از یک توپ‌ربایی کوین دی‌بروینه توپ را به رودری در سمت راست محوطه جریمه سپرد و او آن را به روی دروازه ارسال کرد. اینجا بود که هالند با یک پرواز بلند و تماشایی بالاتر از مدافعان ولوز توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد و بازی ۲-۰ شد.

در وقت‌های اضافه نیمه اول هم نلسون سمدو با خطا بر روی هالند در محوطه جریمه، مرتکب پنالتی شد. باز هم نوبت به ستاره ۲۳ ساله نروژی رسید که یک بار دیگر توپ را در درون دروازه سیتی قرار دهد. او باز هم با اعتمادبه‌نفس پشت توپ ایستاد و این بار هم ضربه‌اش را به سمت چپ زد. دروازه‌بان جهت شوت او را درست تشخیص داد اما موفق به مهار ضربه نشد تا هت‌تریک هالند در دقیقه ۳+۴۵ تکمیل شود.

در ابتدای نیمه دوم ولورهمپتون یکی از گل‌ها را جبران کرد اما هالند تصمیمی برای متوقف شدن نداشت. ثانیه‌هایی بعد از گل ولوز، فیل فودن با پاسی بلند از زمین خودی، هالند را صاحب توپ کرد، او با یک استپ فوق‌العاده و زیبا به محوطه جریمه رسید و با شوتی از سمت راست به جهت مخالف، گل چهارم را به ثمر رساند.

این بیست و پنجمین گل این بازیکن در این فصل لیگ برتر بود. او حالا پنج گل با نفر دوم لیست بهترین گلزنان فاصله دارد و به نوعی با این پوکر علاوه‌بر نزدیک کردن سیتی به قهرمانی، خودش را به عنوان آقای گلی این فصل هم نزدیک کرد‌.

دیگر خبرها

  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!