Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی «ما ایرانی‌ها»، برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب جمعه ۱۴ آذرماه ساعت ۲۱ میزبان مهدی صفایی، کار آفرین برتر کشور و قهرمان جهانی در رشته کیک بوکس می‌شود.

مهدی صفایی گفت: همه چیز از سر یک چهارراه و دیدار من با یک کودک کار شروع شد و همان برخورد جرقه اولیه ایده برآورده کردن آرزوهای کودکان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار آفرین نمونه کشوری با اذعان به نقص‌ها و کمبودها اعتقاد دارد در کشور پهناورمان با وجود این همه امکانات نباید وقتی از کودکی می‌پرسیم آرزویش چیست؟ بگوید آرزو یعنی چه؟ و یا همه آرزویش داشتن یک لیوان آب سالم باشد.

اورنگی تهیه‌کننده برنامه نیز در توضیح بیشتر این برنامه گفت: گاهی توجه به یک اتفاق ساده در محیط اطرافمان منجر به تغییر در زندگی یک فرد می‌شود. در این قسمت می‌خواهیم به مخاطبان برنامه این نکته را یادآور شویم که هر کدام از ما می‌توانیم وسیله‌ای از طرف خداوند برای برآورده شدن آرزوها و خواسته‌های اطرافیانمان باشیم.

برنامه ترکیبی «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ و پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

مخاطبان برنامه می‌توانند پیام‌های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

کد خبر 5087318 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی سازمان صداوسیما محسن فخری زاده چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی تئاتر ایران شبکه پنج سیما فیلم سینمایی آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی رادیو نمایش ویروس کرونا سریال ایرانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • تحلیل و پخش موسیقی ایرانی رویکرد برنامه «نیستان»
  • «کودکان اُتیسمی» روی مرز باریک مرگ و زندگی
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • تمایز «بوم» با دیگر برنامه‌های مشابه چیست؟/ قابی در شأن هنرمندان
  • (ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد