Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@08:44:40 GMT

مسعود شجاعی همچنان در قرنطینه خانگی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۸۴۳

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور همچنان به دلیل مشکوک بودن به ابتلاع به کرونا در تمرینات تیم تراکتور غیبت دارد.

مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به کرونا در طول هفته گذشته و پس از دیدار با سپاهان در هفته سوم، در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و حتی همراه تیمش برای دیدار با مس رفسنجان به کرمان سفر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، شجاعی که حدود یک هفته است در تمرینات تراکتور شرکت ندارد، هنوز تست کرونا نداده است و فقط به دلیل داشتن علائم این بیماری، مشکوک تشخیص داده شده و به همین دلیل فعلاً در قرنطینه خانگی قرار دارد تا چند روز آینده تست داده و تکلیفش مشخص شود.

علاوه بر شجاعی که مشکوک به کروناست، مهدی تیکدری و محمد مسلمی‌پور دو بازیکن دیگر تراکتور نیز پس از مثبت شدن تست کرونای‌شان حدود دو هفته است در قرنطینه به سر می‌برند و از تمرینات سرخپوشان تبریزی دور هستند.

 

همچنین بخوانید:

مشکل شخصی مسعود شجاعی چیست؟

مسعود شجاعی مشکوک به کرونا / شجاعی امروز تست PCR می دهد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی