Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم،«نیکولاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا تأکید کرد که برخی از کارکنان دولت آمریکا دیدار وی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در حاشیه برگزاری مجمع سازمان ملل در سال 2018 را ناکام گذاشتند.

مادورو تصریح کرد که دولت کشورش طی چهار سال گذشته دوران ریاست جمهوری ترامپ با دولت رئیس جمهور کنونی آمریکا در ارتباط بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور ونزوئلا در گفت و گو با رسانه های جمعی ملی کشورش گفت: « دونالد ترامپ دو بار می خواست با من دیدار کند. یک بار در سپتامبر2018 زمانی که در نیویورک بودم. با من تماس گرفته شد و دیدار آماده برگزاری بود اما جان بولتون و مایک پمپئو ترامپ را از برگزاری این دیدار منع کردند.»

مادورو در ادامه تصریح کرد که طی چهار سال گذشته دولت های آمریکا و ونزوئلا از طریق فرستادگان رئیس جمهور و وزارت خارجه و نیز از طریق میانجی گران ارتباط خود را با هم حفظ کردند.

در همین حال، نیکولاس مادورو اخیرا در یک سخنرانی در کاراکاس پایتخت این کشور که از تلویزیون رسمی نیز پخش شد بر آمادگی برای کناره گیری از قدرت تأکید کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که اگر مخالفان در انتخابات پارلمانی 6 دسامبر پیروز شوند آماده است از قدرت کناره گیری کند.

وی در این سخنرانی گفت: اگر مخالفان در انتخابات پیروز شوند من از قدرت کنار می روم.

اوضاع در ونزوئلا پس از آن که «خوان گوایدو» رهبر مخالفان 23 ژانویه 2019 خود را رئیس جمهور موقت اعلام کرد رو به وخامت نهاد. این در حالی است که دو روز قبل از آن دادگاه عالی ونزوئلا تعیین وی به عنوان رئیس پارلمان را لغو کرده بود.

پس از آن ایالات متحده آمریکا وی را به عنوان رئیس جمهور موقت به رسمیت شناخت و کشورهای گروه لیما به استثنای مکزیک و سازمان کشورهای آمریکایی و بیشتر کشورهای اروپایی نیز به آمریکا ملحق شدند.

مادورو در آن زمان اقدام گوایدو را کودتا نامید و روابط دیپلماتیک را با آمریکا قطع کرد، روسیه،بلاروس، ایران،چین، کوبا، نیکاراگوئه،سوریه و ترکیه نیز از مادورو به عنوان رئیس جمهور قانونی ونزوئلا حمایت کردند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دونالد ترامپ نیکولاس مادورو ونزوئلا و آمریکا سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود

استاندار سمنان گفت: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دور دوم هیأت دولت به استان سمنان سامانه تلفنی بیان مشکلات و درخواست‌های مردم در استان راه اندازی شده بود، تاکید کرد: در زمان حضور هیأت دولت و رئیس جمهور در استان ۴۷ هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی توسط سامانه سامد به ثبت رسیده است.

وی از ثبت درخواست‌های مردمی برای ارجاع و پیگیری توسط دولت خبر داد و افزود: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیش بینی می‌شد که تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۱ موسوم به سامد ویژه سفر استانی بسیار باشد در نتیجه ۶۰۰ اپراتور تلفنی در زمان حضور هیأت دولت به‌کارگیری شد، گفت: استقبال مردم از سامانه ارتباط مردمی دولت بسیار خوب بوده است.

هاشمی با بیان اینکه سامانه اینترنتی ۱۱۱ نیز در کنار سامانه تلفنی برای ثبت درخواست‌های مردمی طراحی شده بود که خوشبختانه مردم از این طریق نیز توانستند مطالبات خود را بیان کنند، افزود: ستاد‌های جمع‌آوری نامه‌های مردمی نیز در زمان حضور هیأت دولت به استان حضور داشته و فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی خود را موظف به رسیدگی تمام درخواست‌های مردمی می‌داند، گفت: در مجموع درخواست‌های مردمی از دولتمردان در طول سفر هیأت دولت به استان از ۱۲۰ هزار مورد نیز بیشتر شده است.

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود