Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@08:08:35 GMT

آمار کرونا اردبیل ۱۴ آذر؛ ۷ فوتی و ۷۹ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۲۱۷۰

آمار کرونا اردبیل ۱۴ آذر؛ ۷ فوتی و ۷۹ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در چهاردهم آذر ماه را تشریح کرد.

شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان اردبیل در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _جمعه چهاردهم آذر ماه_ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۹ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اردبیل بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از تعداد کل بیماران جدید شناسایی شده، ۴۹ نفر در شهرستان اردبیل، ۱۰ نفر در شهرستان پارس آباد، ۱۱ نفر در شهرستان مشگین شهر، سه نفر در شهرستان پیله سوار و سه نفر در شهرستان خلخال بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، هفت نفر در استان اردبیل بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: از تعداد کل فوتی‌های جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل، شش نفر در شهرستان اردبیل و یک نفر در شهرستان مشگین شهر بوده است.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ بیمار قطعی مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

حبیب زاده با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۴۷۶ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۷۸ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 459381

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا پیشگیری از کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا اردبیل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل کرونا در اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ابتلا به کرونا اردبیل فوتی کرونا اردبیل آخرین وضعیت کرونا در اردبیل ابتلا به کرونا در اردبیل تعداد بیماران مبتلا به کرونا در اردبیل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان مبتلا به کرونا استان اردبیل ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟

به گزارش خبرآنلاین، از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900148

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد