Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:06:42 GMT

امام جمعه رشت: اصلاح فرهنگ عمومی مطالبه مردم است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۲۶۲۱

امام جمعه رشت: اصلاح فرهنگ عمومی مطالبه مردم است

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه این هفته که از طریق فضای مجازی منتشر شده  با اشاره  به تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و فرارسیدن ۱۹ آذر سالروز تشکیل این شورا  خاطر نشان کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی نخبگان دانشگاه ها حضور دارند،ضمن اینکه می دانیم و باید بدانیم که دشمن از همه شرایط به نفع خود استفاده می کند و افکار و اندیشه های نخبگان جامعه ما را هدف قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ترس دشمن از ایرانیان و دانشمندان ما گفت: اینکه دشمن ناجوانمردانه نه در میدان نبرد بلکه از راه نیرنگ و حیله نسبت به ترور دانشمندان ما اقدام می کند، دلیل ضعف و زبونی اش است و هر میزان که دشمن به چنین اقداماتی دست می زند ملت ما قوی تر می شود.

آیت الله فلاحتی  اظهار داشت: دشمن خزنده ورود کرد تا جایی که در نشست های فرهنگ عمومی در استان ها و شهرستان ها باید دغدغه این فرهنگ عمومی را داشته باشیم.

وی با اشاره به ترور محسن فخری زاده از دانشمندان ایران اسلامی و اینکه خداوند شهادت را نصیب این دانشمند کرد، افزود : شخصیت هایی همانند فخری زاده که به چنین جایگاهی می رسند هیچ چیزی برای آنان مهمتر از شهادت نیست.

خطیب جمعه رشت خاطر نشان کرد: آمریکا و صیهونیسم با چنین اقداماتی خودشان این مهم را به اثبات می رسانند که دشمن ما هستند، زیرا آنان اگر به فکر سرنوشت مردم ایران بودند به چنین کارهایی دست نمی زدند.

وی به اقدامات احمقانه دشمنان ایران اسلامی در بخش های مختلف از جمله ترور اشاره و اضافه کرد: خداوند را شاکریم که دشمنان ایران را از انسان های احمق قرار داده و شکرگزاریم که صهیونیست ها و آمریکایی ها و رهبرانشان آدم های احمق هستند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز اظهار داشت: امروز جوانان و دانشگاهیان ما باید همانند جوانان شهید دانشجو و سایر جوانان مبارزه علیه ظلم و ستم و در مسیر رهبری را پیش گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن ۲۰ آذر روز جهانی حقوق بشر اظهار داشت : از مردم و اهل دانش می خواهم تا تاریخچه عملکرد سازمان ملل متحد را مطالعه کنند اینکه این سازمان کجا توانسته به نجات ملل بپردازد، نیم قرن تنها کاری که کرده اینکه بگوید ما متاسفیم.

امام جمعه رشت  با بیان اینکه امروز هر چه بخواهند بر سر ملت ها می آورند، خاطر نشان کرد: اولین جنایت سازمان ملل متحد این بوده که اسرائیل را به رسمیت شناخت ، در تاریخ تشکیل این سازمان چیزی جز جنایت ندیده ایم.

برچسب‌ها رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود